6 Reacties
4 jaar geleden
Ik weet natuurlijk niet hoe oud deze opa is maar ik durf te wedden dat hij minstens al 70 keer zijn verjaardag heeft gevierd, je gaat dan geen verjaardag delen met een kind dat 1 wordt, het is een speciale dag, een mijlpaal en dan draait het om het kind. Ze kunnen boos worden maar daar helpen ze alleen zichzelf mee denk ik maar zo, en waarom zouden ze uberhaupt boos worden?
4 jaar geleden
Reactie op Jen N
Ik weet natuurlijk niet hoe oud deze opa is maar ik durf te wedden dat hij ...
Ergens in de 70 is hij.
Ze zijn beetje gierig ze willen graag cadeautjes hebben (geld) ze hebben het goed hoor.ze kunnen er van leven wat ze hebben
En officieel is hij een week later jarig dan wij het vieren. Dan kunnen ze het toch week later doen beetje apart maarja
Het draait zeker om het kind
Jaa het zijn aparte mensen soms. Ze worden ouder maar dit moeten ze toch snappen.
Die gaan het waarschijnlijk niet snappen maar maakt ons niet uit
4 jaar geleden
M'n moeder en m'n kind zijn zelfs op dezelfde dag jarig! Toen ik m'n moeder op haar verjaardag belde met het nieuws dat hij geboren was, zei ze meteen uit zichzelf dat ze haar verjaardag voortaan gewoon opschuift naar de dag erna. Want nu draait die dag om het kind vind ze.
Gekke opa!
4 jaar geleden
Reactie op Tulpen_
M'n moeder en m'n kind zijn zelfs op dezelfde dag jarig! Toen ik m'n moeder ...
Jaa indd dat vind ik ook. Wel lief van je moeder
Kind verjaardag is belangrijker vind ik haha
Zeker gekke opa
4 jaar geleden
Reactie op Tulpen_
M'n moeder en m'n kind zijn zelfs op dezelfde dag jarig! Toen ik m'n moeder ...
Hier ook zo met mijn vader: hij hoefde z鈥檔 verjaardag niet meer te vieren, want het mooiste cadeau heb ik hem vorig jaar al gegeven 馃グ馃挋
Maar ik zou er niet met een botte bijl ingaan, maar het gewoon uitleggen. Eventueel door je schoonouders laten doen.
4 jaar geleden
Hier ook zo met mijn vader: hij hoefde z鈥檔 verjaardag niet meer te vieren, ...
Jaa ik wil het ook netjes zeggen. Maar indd misschien wel me schoonouders laten doen