22 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben een openledikantje, ook van Ikea maar wel tweedehands. Zit er wel aan te denken om een hemeltje erbij te doen, maar dan vooral omdat ik dat er knus uit vind zien haha

5 jaar geleden

Wij hebben thuis een gesloten ledikantje (aan hoofd- en voeteneind) en bij opa/oma staat een open ledikantje. Voor onze dochter maakte het geen verschil. Ze sliep in allebei goed. De bedjes waren allebei van de IKEA.

5 jaar geleden

Hi Evelien. Haha ja ik in eerste instantie ook, vind ze zo mooi. Totdat ik dus las dat het beter dichter kan zijn. Twee vliegen in één klap dan. Hier gaan we ook voor tweedehands 👌🏼

5 jaar geleden

Wij kochten een gesloten ledikantje via hola BB. Super mooi, net iets duurder maar ik kon er niet aan weerstaan 🙈

5 jaar geleden

Reactie op Js10

Wij kochten een gesloten ledikantje via hola BB. Super mooi, net iets duurd ...
Deze heb ik gezien en vind ik ook echt prachtig 😍 als ze die nu verkopen in naturel kleur haha.

5 jaar geleden

Wat zijn jullie ervaringen met een ledikant + hemel?

5 jaar geleden

Reactie op Aaaaaaa

Goede vraag!

5 jaar geleden

Reactie op Aaaaaaa

Ledikant met hemel vind ik mooi, veiligheidstip: zet de hemel vast onder de poten van het bedje dan kan hij niet omgetrokken worden

5 jaar geleden

Reactie op monique_maci

Ledikant met hemel vind ik mooi, veiligheidstip: zet de hemel vast onder de ...
Oh ja. Kindje zal er maar aan trekken 😳😳

5 jaar geleden

Reactie op Aaaaaaa

Het staat prachtig. Ons dochtertje is inmiddels 11 maanden, maar heeft echt wel een aantal keer door de spijlen heen het hemeltje haar bedje ingetrokken. Dit gebeurde vooral net voor of na het slapen en doordat we een babyfoon met camera hebben konden we het goed in de gaten houden. Maar ik vond het bij tijd en wijlen toch best gevaarlijk.

5 jaar geleden

Reactie op monique_maci

Ledikant met hemel vind ik mooi, veiligheidstip: zet de hemel vast onder de ...
Goede tip!

5 jaar geleden

Reactie op ckp1986

Deze heb ik gezien en vind ik ook echt prachtig 😍 als ze die nu verkopen i ...
Haha, ooh ja jammer genoeg niet. Maar wel super mooi hout kleur.

5 jaar geleden

Wij hebben een wieg en een hemeltje, toen de kleine te klein werd voor de wieg ging het over naar het ledikant ZONDER hemeltje, veel te gevaarlijk! Kindje kan het pakken en erin verstrikt raken. Eerste paar maanden is een hemeltje niet gevaarlijk hoor!

5 jaar geleden

Reactie op WRHR

Wij hebben een wieg en een hemeltje, toen de kleine te klein werd voor de w ...
Oh maar goed dat ik dit nu hoor.

5 jaar geleden

Goeie van dat hemeltje! Vind ik ook erg leuk maar goed om even rekening te houden met een latere leeftijd haha.

5 jaar geleden

Reactie op ckp1986

Oh maar goed dat ik dit nu hoor.
Voor de eerste maanden ziet het er erg schattig uit🥰 Wij hadden een hemeltje aan een stok, m’n man wilde geen gat in het plafond😂🙈

5 jaar geleden

Ik laat het hemeltje voor wat het is heb ik net besloten haha. Vind het zonde van de uitgave voor enkel een paar maanden. Dan nu nog kiezen wat voor ledikant 😅

5 jaar geleden

Geen eigen ervaring, maar een vriendin wilde een muziekmobieltje bevestigen aan het ledikantje en dat kon alleen aan de zijkanten omdat de hoofd- en voeteneind dicht was. Minder mooi vond ze maar dat was het :p

5 jaar geleden

Reactie op WRHR

Wij hebben een wieg en een hemeltje, toen de kleine te klein werd voor de w ...
Ja zo denk ik ook. Bij mn eerste een week gehad en toen weg gedaan omdat ik er onrustig van sliep. Ga het nu ook niet doen. Onze ledikant is inderdaad gesloten bij voeten en hoofdje (eerlijk gezegd niet bewust op gelet toen der tijd)

5 jaar geleden

Er is inmiddels een nieuw bedje bij Ikea voor iets meer geld. Waarbij de eindes dicht zijn, en waar je ook een zijkant uit kan halen voor als je kindje ouder is. Ik had namelijk hetzelfde, maar vind dit bedje nu erg leuk.