13 Reacties
5 jaar geleden
They say a girl takes the moms beauty away.. lol. Nee heb t ook meis, sinds de zwangerschap is mn gezicht super dof beetje ingevallen ogen door t velen overgeven.. zit nog te wachten op that 2nd trimester glow. Komt vast goed schat en wss zit een groot gedeeltje ervan tussen je oren xx
5 jaar geleden
Mijn gezicht is ook voller.. en voor mn gevoel word ik er niet knapper van 😅 ..
Wel kreeg ik afgelopen week te horen van iemand dat ik zo straalde, goh.. wat deed me dat goed!
Vanaf maandag kan ik het eindelijk delen en hoop dat ik nog meer zal stralen, ondanks mn plofkop 😂
5 jaar geleden
Reactie op kyona
They say a girl takes the moms beauty away.. lol. Nee heb t ook meis, sinds ...
Hihi ja dat is wel waar wat je zegt... jij ook heel veel sterkte met het overgeven pff... en ik hoop dat het een meisje word haha iedereen zegt het. Maar belangrijkste als maar gezond is♡ dankjewel mop
5 jaar geleden
Jaaa ik ook erg hé! Maar ik hou normaal al heel snel vocht vast en dat zie ik altijd meteen in mijn gezicht, dus had nu niet anders verwacht 😂 maar waren foto's aan het maken voor de bekendmaking en ik dacht pffff dikke foep...
5 jaar geleden
Hier hetzelfde. Dit is m'n 2e zwangerschap en bij eerste was ik op het eind echt een opgeblazen Michelin poppetje en ben toen bevallen in het voorjaar. Dat ik nu al opgezwollen ben in gezicht beloofd niet veel goeds en al helemaal niet voor de laatste warme zomermaanden.. Ach ja mooi zwanger zijn zal er bij mij niet bijhoren maar er zijn ergere kwaaltjes😉