11 Reacties

4 jaar geleden

Vreselijk he.. ik slaap nu met twee kussentjes onder mijn matras zodat mijn benen hoger liggen. In de ochtend is het hierdoor wel minder maar later op de dag weer net zo erg. Ik probeer zoveel mogelijk met de benen hoog te liggen, door bekkeninstabiliteit kom ik niet verder dan de bank of mn bed.. dus bewegen lukt ook niet echt. Ook doe ik koude washandjes om mijn tenen zodat je voet er voor een deel in zit, dit geeft wel wat pijn verlichting.. daarnaast veel drinken maar helaas geen gouden tips zodat het echt weg gaat.. we moeten nog even doorbijten ben ik bang! Jij ook veel succes ☺

4 jaar geleden

Voeten omhoog. Als je zit benen blijven bewegen tussendoor. En ja steunkousen. Niet sjiek wel effectief.

4 jaar geleden

Steunkousen zijn ook goed te vervangen door (hardloop) compressiekousen. Voor weinig te koop bij bijvoorbeeld Decathlon in zowel kniekous als sok model. Is even een gedoetje om aan te krijgen, maar werkt bij mij supergoed. Ik had er niet zo veel zin in omdat de dikke vochtstukken op mijn voet beurs aanvoelden en het me heel naar leek om daar druk op te hebben, maar er is geen gevoeligheid als ik de sokken aan heb. Daarbij passen mijn schoenen weer (halleluja) en zijn mijn voeten aan het eind van de dag beduidend slanker. Daarnaast is een dagelijks bad of voeten bad met magnesium zout lokken van de tuinen (Holland & Barrett) ook een dikke tip.

4 jaar geleden

Steunkousen zijn ook goed te vervangen door (hardloop) compressiekousen. Vo ...
Ja klopt hoor. Heeft bij haar termijn ook geen zin meer om aan te laten meten. Dus dan kom je sowieso bij degene terecht die in de winkel te koop zijn. Ook die geven hydrostatische druk. Alles beter dan niets.

4 jaar geleden

Ik heb stox compressiekousen bij de etos gekocht! Die ga ik dan na de zwangerschap gebruiken voor tijdens het sporten en wandelen (anders zijn ze wel duur). Het werkt zó goed! Ik heb ze vandaag niet om en gelijk weer zware, pijnlijke, tintelende voeten en als ik die sokken aan heb dan is het echt veeeel minder erg! Ook qua hoeveelheid vocht

4 jaar geleden

Niet heel charmant, maar ik heb deze dus 😂

4 jaar geleden

Ik doe regelmatig een lymfe drainage massage. Mocht je de kans nog hebben sterk te adviseren. Ik had voor ik zwanger werd al veel last van vocht vasthouden en door die massages zoveel beter geworden. Nu tegen einde van zwangerschap ga ik om de 1,5/2 weken normaal eens in de maand. Helpt en ontspant heerlijk!

4 jaar geleden

Hey, Een stuk fietsen is ook aan te raden, mocht dit nog lukken met je buik. En je benen lekker laten masseren bij de masseur of door je partner natuurlijk 🤣

4 jaar geleden

Hee dames, Soda helpt wel echt je moet dan wel echt 20 min in een voetenbadje met je voeten of een emmer. Maar ze zijn nu wat minder opgezwollen.

4 jaar geleden

Is maar €0,90 cent bij de AH. Je hebt er maar weinig van nodig.