23 Reacties

5 jaar geleden

Hier zelfde! Normaal 75c en idd al even 80c maar merk dat die ook te klein word. Ook beugelloze bh's. Misschien toch overstappen op zwangerschap s bh's!? Die zijn meer rekbaar.

5 jaar geleden

Reactie op Saar__123

Hier zelfde! Normaal 75c en idd al even 80c maar merk dat die ook te klein ...
Haha ja was al aan het googelen nav andere topics 😅 voelt nog zo vroeg met 8 weken...

5 jaar geleden

Moet ze nog bestellen, maar kreeg als tip toch over op zwangerschap/voedingsbh’s deze rekken meer en zit de beugel breeder dan een gewone bh

5 jaar geleden

Haha ja was al aan het googelen nav andere topics 😅 voelt nog zo vroeg met ...
Snap ik.. had dat ook een beetje. Nu 12 weken. Wilde wachten tot winkels weer open waren maar misschien toch maar bestellen..

5 jaar geleden

Die borsten kunnen zo snel groeien! Ik ging van mijn vorige zwangerschap van een 70B naar een 70E 😅 ik bleef maar bh’s kopen. Na de geboorte schiet het nog een cup omhoog! Ik denk dat je voor de komende paar maten vooruit kan bestellen 😄

5 jaar geleden

Lang leve de bralette!

5 jaar geleden

Ik ben van 80E naar 85F gegaan maar dat zit ook al niet echt meer heel comfy meer. Heb nu de zwangerschapsbeha’s van h&m in de grootste maat en die zitten top voor mijn F cup!

5 jaar geleden

Ik had normaal 75e, dus ben benieuwd hoe groot ze gaan worden, mijn bh’s passen gelukkig nog wel, alleen mijn borsten zijn wat voller geworden🤭

5 jaar geleden

Reactie op sasx

Ik had normaal 75e, dus ben benieuwd hoe groot ze gaan worden, mijn bh’s pa ...
Hier hetzelfde. Hoop alleen wel dat tzt de winkels open zijn. Heb met 75F altijd heel veel moeite om in de winkel een BH te kopen, laat staan online... @Haydie21: je zou ook nog een ander merk kunnen proberen of die beter zitten. Verschilt nog wel eens.

5 jaar geleden

Ik had in mn vorige zwangerschap al geen zin om steeds nieuw bh's te moeten kopen en nu dus weer niet... ik heb meegroei/voedingstops van de lidl webshop...ze zitten heeeeerlijk...

5 jaar geleden

Als je normaal gesproken 75c hebt en je omvang is nog hetzelfde, alleen je borsten zijn groter dan zou je naar 75D of 70/75E kunnen gaan. Als je omvang ook te strak zit moet je pas het nummer ruimer nemen, anders alleen de letter.

5 jaar geleden

Reactie op Babytwee23

Als je normaal gesproken 75c hebt en je omvang is nog hetzelfde, alleen je ...
Ik denk dat ik ondertussen comfortabeler zit op de 80 haha. 80C zit goed qua omvang maar de cup is duidelijk te klein. Ik ga een ander merk eens proberen op 80D

5 jaar geleden

Reactie op Loon_21

Hier hetzelfde. Hoop alleen wel dat tzt de winkels open zijn. Heb met 75F a ...
Ja precies dat, grotere maten zijn lastiger

5 jaar geleden

Ik heb een voedingsbh besteld. Paste al na 6 weken m’n bh’s niet meer. Die voedingsbh kan je in je eigen maat kopen en is gemaakt om mee te groeien in zowel de breedte als de grootte. Beugels zitten ook veel fijner doordat ze breder zijn. Ik heb er 1 van noppies besteld en die zit heerlijk

5 jaar geleden

Reactie op Nikki_K

Ik heb een voedingsbh besteld. Paste al na 6 weken m’n bh’s niet meer. Die ...
Heb je daar toevallig een linkje van? 🥰

5 jaar geleden

Reactie op hana.b

Ja inderdaad, is wel handig

5 jaar geleden

Google eens op "bh maat berekenen" en pak een meetlint erbij. Er zijn van die handige tabellen waarin je precies je maat kunt opzoeken. En wat al eerder is genoemd; ik denk dat je eerder nu een grotere cup moet zoeken, dan een grotere omvang. Dus niet van 75C naar 80C maar van 75C naar 75D

5 jaar geleden

De voedingsbh's van Medela. Wat eem top dingen! Geen beugel die itriteert bij je gevoelige borsten en toch heel stevig! Ik draag ze al sinds mijn vorige zwangerschap ruim 2 jaar geleden

5 jaar geleden

Reactie op hana.b

5 jaar geleden

Ik ben nog niet zo van dit soort dingen, maar is een zwangerschapsbh hetzelfde als een voedingsbh of is dat ook weer anders?