Hii girls, tot nu toe heb ik geen topic kunnen vinden over een orgasme tijdens je slaap. Ben ik de enige?? In mijn dromen krijg ik spontane orgasme en wordt er wakker van. Ik schaam mij een beetje ervoor omdat ik dit nog nooit eerder heb gehad en nu tijdens mijn zwangerschap dit recent meemaak. Ik ben nu 16 weken en heb tot nu toe wel stuk of 7 orgasmes gehad. Heeft iemand hier ook last van?
Ja nu wel veel meer dan vroeger! Vannacht toevallig weer 馃槀
Jep bijna 3x per week en ik idd ook vanacht nog. Enige waar ik het meest van baal is dat me man dat al naar het werk is anders had ik het even dunnetjes overgedaan馃構馃ぃ馃ぃ
Ja! Ik heb ook ineens de meest levendige dromen, en heel veel gaan dus over seks, maar alleen niet met mijn man 馃槄馃槀 voel me bijna schuldig door die dromen馃槼
Dat heb ik bij beide zwangerschappen meegemaakt, vorige week ook. Dat is zo intens, echt gek hoe dat werkt. Dan word je wakker en denk je echt, wtf happend?
Blij dat ik niet de enige ben haha en het dus door zwanger zijn komt kennelijk. Ik had het laatst voor het eerst. Verward wakker worden maar wel lekker ff 馃槀
Ohja, ik ook zeker al 2 keer, maar vooral dat ik wakker wordt na een droom sochtends en dan heel veel zin heb. Man lijkt het geen probleem te vinden haha馃槄