23 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb er ook 1 of 2 gehad , super raar is dat

5 jaar geleden

Ik heb dit heel vaak, ook v贸贸r ik zwanger werd. Zelfs v贸贸rdat ik 眉berhaupt seksueel actief was.

5 jaar geleden

Ja nu wel veel meer dan vroeger! Vannacht toevallig weer 馃槀

5 jaar geleden

Reactie op aimeex

Me too 馃槼 vroeger had ik dit nooit meegemaakt echt alleen tijdens mijn zwangerschap

5 jaar geleden

Reactie op aimeex

Jep bijna 3x per week en ik idd ook vanacht nog. Enige waar ik het meest van baal is dat me man dat al naar het werk is anders had ik het even dunnetjes overgedaan馃構馃ぃ馃ぃ

5 jaar geleden

Dromen zijn alleen zo gek 馃槀馃槀 ik droomde over een opblaaspop...

5 jaar geleden

Reactie op Missy1988

Jep bijna 3x per week en ik idd ook vanacht nog. Enige waar ik het meest va ...
Hahaah

5 jaar geleden

Reactie op aimeex

Dromen zijn alleen zo gek 馃槀馃槀 ik droomde over een opblaaspop...
Haha dat is wel erg vreemd ahahhaha

5 jaar geleden

Ja! Ik heb ook ineens de meest levendige dromen, en heel veel gaan dus over seks, maar alleen niet met mijn man 馃槄馃槀 voel me bijna schuldig door die dromen馃槼

5 jaar geleden

Ja, ik heb het ook 2 谩 3 keer meegemaakt. Grappig h猫!

5 jaar geleden

Reactie op Frenkiex

Ja! Ik heb ook ineens de meest levendige dromen, en heel veel gaan dus over ...
Precies zo een gevoel heb ik ook wanneer ik wakker wordt en direct naast mij kijk en zie dat mijn man nog slaapt

5 jaar geleden

Hahaha blij dat je het zegt! Schaam me ook .. tot nu toe alleen maar beetje op google op gezocht.. 馃 wist niet dat het bestond!!

5 jaar geleden

Dat heb ik bij beide zwangerschappen meegemaakt, vorige week ook. Dat is zo intens, echt gek hoe dat werkt. Dan word je wakker en denk je echt, wtf happend?

5 jaar geleden

Gelukkig ben ik niet de enigste hehe. Maar ik heb dit al enkele keren voor mijn zwangerschap al gehad zeg maar

5 jaar geleden

Haha ja ik ook wel eens. Maar ook voordat ik zwanger was. Wel relax toch 馃槈

5 jaar geleden

Ik had er vannacht random een 馃様

5 jaar geleden

Blij dat ik niet de enige ben haha en het dus door zwanger zijn komt kennelijk. Ik had het laatst voor het eerst. Verward wakker worden maar wel lekker ff 馃槀

5 jaar geleden

Reactie op Frenkiex

Omg ik heb dit ook. Al 5 keer over mn ex.....

5 jaar geleden

Reactie op Frenkiex

Haha ja herkenbaar, ook mannen uit series enzo die ik kijk 馃槀 wtf! En dan word ik wakker en denk ik oh hihi oeps sorry manlief 馃檲

5 jaar geleden

Ohja, ik ook zeker al 2 keer, maar vooral dat ik wakker wordt na een droom sochtends en dan heel veel zin heb. Man lijkt het geen probleem te vinden haha馃槄