5 Reacties

4 jaar geleden

Ik had dit ook op 35 weken terug. En nu nog steeds op 37 weken.. Ik moest mij geen zorgen maken zolang ik geen andere klachten had: duizeligheid, sterretjes zijn, hoge bloeddruk (ik meer deze thuis zelf ook elke dag),... Als je je zorgen maakt gewoon even je vroedkundige bellen! Desnoods komt ze even langs om alles te checken. Maar misselijk komt vaker voor op het einde.

4 jaar geleden

Ik ben bijna 37 weken en heb hier ook erg last van. Vandaag al de hele dag, af en toe is het even weg dus dan kan ik iets eten maar daarna komt het weer terug. Tot nu toe nog niet overgegeven. Mijn verloskundige zei niks waar ze zich zorgen om zou maken.

4 jaar geleden

Ja hoor kan zeker. Het zit allemaal heel krap in je buik dus dat is niet zo gek. Evt iets tegen maagzuur proberen? Maagzuur kan ook een trigger zijn voor het spugen. En zeker fruitsap is stiekem best zuur, dus dat dat er dan uitvliegt is niet heel gek.

4 jaar geleden

Volgens mij is dit 1 van de tekenen dat je bijna gaat bevallen, je lichaam zorgt voor ruimte en energie voor de bevalling zelf. Kan dat ik het fout heb hoor, dus pin me er niet op vast. Either way, heel veel succes en rustig aan❤

4 jaar geleden

Reactie op Moonbaby

Volgens mij is dit 1 van de tekenen dat je bijna gaat bevallen, je lichaam ...
Oeh spannend we zien wel dankjewel 🤍