15 Reacties

2 jaar geleden
Deze billendoekjes branden gigantisch erg, hier zijn we achtergekomen toen we ze zelf gingen gebruiken en we een wondje hadden of als de huid beschadigd was na het scheren ofzo. Wij gebruiken nu zwitsal lotion doekjes, sindsdien krijst onze dochter het niet meer uit na gebruik, voornamelijk als ze luieruitslag heeft. (Sinds we andere doekjes gebruiken lijkt ze trouwens ook geen last te hebben van snel terugkomende uitslag)

2 jaar geleden
Ik gebruik ook sinds de geboorte de aqua pure, maar zodra ze rode billen hebben oid, dan doet het ontzettend veel pijn en gillen ze het uit. Een goeie budget tip zijn de water doekjes van Kruidvat eigen merk (€1,49). Het is de witte pak met blauwe letters. Die doen helemaal geen pijn en die gebruik ik altijd als ze uitslag etc hebben.

2 jaar geleden
Reactie op Kkss
Ik gebruik ook sinds de geboorte de aqua pure, maar zodra ze rode billen he ...
Wij gebruik idd altijd de waterdoekjes van de Kruidvat. Zeer blij mee.
Misschien kun je hier iets mee. Met inlog kun je zien hoeveel ingrediënten er in zitten; https://www.consumentenbond.nl/luier/wat-zit-er-in-babydoekjes
Kruidvat water doekjes 5 ingrediënten, pampers pure aqua 7.

2 jaar geleden
Reactie op Jen N
Deze billendoekjes branden gigantisch erg, hier zijn we achtergekomen toen ...
Wat erg!! Ik dacht altijd ik haal wel een wat duurder merk ivm haar gevoelige eczeemhuid.. gelukkig dat jullie hier achter zijn gekomen dan, je verwacht het niet van een merk zoals pampers. Ik ga ook snel overstappen! Bedankt voor je reactie!

2 jaar geleden
Reactie op syltje13
Bij onze dochter deden deze doekjes ook niet veel goeds. Inderdaad ook hels ...
Zo sneu! We gebruiken van neutral ook de shampoo, die gaat wel goed dus ik zal de doekjes gaan proberen. Lees wel dat hier ook de citrus acid (citroenzuur) in zit.. maar dit zit bijna in alle doekjes. Volgens de allergoloog kan dit namelijk een prikkend gevoel geven.. maar is toch even uitproberen allemaal..

2 jaar geleden
Reactie op SAS1994
Zo sneu! We gebruiken van neutral ook de shampoo, die gaat wel goed dus ik ...
Hier hadden we bij Lara eerst ook neutral doekjes, overgestapt op de waterdoekjes van de Kruidvat. Vanwege de prijs geprobeerd en nooit terug gegaan🤣 zou ook gewoon even de ingrediënten lijst lezen en dan proberen wat werkt. Succes 😘

2 jaar geleden
Naif billendoekjes, zijn nu met vakantie en moesten andere doekjes kopen omdat ze op waren. Mijn zoontje heeft direct luier uitslag gekregen en gilde het uit met waterwipes, daarna maar Johnson & Johnson sensitive doekjes gekocht, luier uitslag wordt minder en gillen is gestopt. Maar als we thuiskomen wordt het gewoon weer Naif. Nooit problemen mee gehad