8 Reacties

4 jaar geleden

Ik vond de baby dry helemaal niks. Ze lekte er na 1 nacht al meteen doorheen. Heb je de nieuwe lijn van de kruidvat luiers al geprobeerd? Dat is die groenige verpakking.

4 jaar geleden

Huggies zijn ook erg fijn! Misschien kan je die eens proberen.

4 jaar geleden

Dankjewel. Ik ga alle twee kopen en proberen. Het is een zoektocht.

4 jaar geleden

ik vind baby dry absoluut de beste luiers, maar erg duur 😅. Die van de Lidl lijken er heel erg op en werken bij ons prima voor de nacht, maar spuitluiers gaan eigenlijk overal doorheen..

4 jaar geleden

Gebruik pampers premium protection, bestel ze altijd op bol.com. steeds mooie korting

4 jaar geleden

Ik gebruik Etos eigen merk overdag (die is er nu ook in meer pure versie net zoals pampers dus misschien beter voor het huidje?) en pampers baby dry ‘s nachts.. alleen lekt hij hier steeds doorheen. Bij m’n andere zoontje werkte dat prima maar nu dus niet. Ik ga een maatje groter proberen of anders zoals hier gelezen voor de nacht 2 over elkaar.

4 jaar geleden

Baby dry perfect voor de nacht. Overdag hebben we Woezel en Pip van de Etos afgewisseld met pamper premium protection. Sindsdien geen rode billetjes meer

4 jaar geleden

De kruidvatjes zorgen hier ook voor irritatie. Ook de groene lijn van de Kruidvat. Met Pamper premium protection trekt de uitslag hier tot nu toe snel weg. Bol.com heeft inderdaad steeds leuke aanbiedingen. Gaat een maandelijkse sport worden, aanbieding scoren, haha