14 Reacties

4 jaar geleden

Moet het ventiel niet eruit met pap?

4 jaar geleden

Er is een speciale Y-speen van Dr browns voor pap wij hebben deze en werkt perfect

4 jaar geleden

Ik gebruik voor mijn dochter de dr Brown smalle hals fles. Ze krijgt iedere avond 180+6 +2 en half schepje rijstebloem. Met normale melk gebruik ik speen 2 en met de rijstebloem erdoorheen speen 3 en dit gaat eigenlijk altijd goed. Soms gebeurt het wel eens dat er een korreltje in het gat komt maar dan bijt ik zelf even bij het gaatje en krijg ik het eruit en dan kan ze weer verder drinken.

4 jaar geleden

Wij gebruiken voor ons zoontje de dr brown fles met speen L van difrax en dit gaat perfect. Wij gebruiken 2 eetlepels haverpap van biobim.

4 jaar geleden

Reactie op Avds-

Moet het ventiel niet eruit met pap?
Ik heb op internet gelezen dat dat niet hoeft. En omdat de eerste helft van de fles er wel makkelijk uitkomt, lijkt het mij niet dat het aan het ventiel ligt, maar kan t wel keer zonder proberen!

4 jaar geleden

Reactie op Josefien568

Ik heb op internet gelezen dat dat niet hoeft. En omdat de eerste helft van ...
Ik doe het zonder en dat gaat wel makkelijker naar mijn idee!

4 jaar geleden

Reactie op Baby-2021|

Ik gebruik voor mijn dochter de dr Brown smalle hals fles. Ze krijgt iedere ...
Ja ik lees idd dat bij meer anderen het wel gewoon lukt.. begrijp niet waarom bij ons niet haha. En laat jij het ventiel eruit?

4 jaar geleden

Reactie op Josefien568

Ja ik lees idd dat bij meer anderen het wel gewoon lukt.. begrijp niet waar ...
Ik laat het ventiel er met de rijstebloem ook gewoon inzitten.

4 jaar geleden

Reactie op michelledd

Ik doe het zonder en dat gaat wel makkelijker naar mijn idee!
Okee ik ga vanavond zonder ventiel proberen!😊

4 jaar geleden

Reactie op Baby-2021|

Ik laat het ventiel er met de rijstebloem ook gewoon inzitten.
Jaa gek toch dat bij jou met speen 3 zelfs goed lukt en bij mij zowel met speen 3 als 4 niet.. misschien ligt het dan toch aan de rijstebloem? Lijkt mij niet dat het eraan kan liggen dat ikeen brede halsfles gebruik..

4 jaar geleden

Reactie op Josefien568

Jaa gek toch dat bij jou met speen 3 zelfs goed lukt en bij mij zowel met s ...
Nee dat lijkt mij ook niet en de spenen zijn allebei van dr Brown dus daar ligt het niet aan denk ik. Misschien toch verschil kwa rijstebloem maar dat durf ik echt niet te zeggen.

4 jaar geleden

Ik gebruik de Y speen van dr Brown en werkt hier top. Onze zoon krijgt elke avond 230+ 8 scheppen nutrilon en 3 scheppen haverpapje. Hier word het nooit echt super dik dat het er niet meer door heen wil. Heb zelf ook heel lang gekloot met een goede speen en eindelijk met de Y speen gaat het goed

4 jaar geleden

Ik vind de spenen van Dr Brown ook niet geschikt voor pap (of andere verdikte voeding zoals johannesbroodpitmeel). Ik gebruik Dr Brown maar dan met de speen can Difrax maat M.

4 jaar geleden

Reactie op Mama1512

Ik vind de spenen van Dr Brown ook niet geschikt voor pap (of andere verdik ...
Wij gebruiken ook Difrax op dr brown