15 Reacties

5 jaar geleden

Nee volgens mij krijgen ze dit vergoed

5 jaar geleden

Ja, jij draait dan op voor de kosten. Je zou eventueel kunnen overleggen of het haalbaar is om te parkeren in de buurt waar 't wel gratis is, dat ze kan lopen bijv. Dit gaat dan vaak wel van de tijd bij jou thuis af

5 jaar geleden

...of ze komen op de fiets 😏 Heb geen idee hoe dit in z'n werk gaat! Woon zelf in het oosten en een beetje op het platteland zeg maar. .. lijkt me wel heel bijzonder om midden in Amsterdam te wonen! 👍

5 jaar geleden

De kosten van het parkeren moet je dan zelf betalen. Wij hebben een bezoekers vergunning en kunnen dan goedkoper parkeren en die bij haar in de auto gelegd.

5 jaar geleden

Zou het navragen bij de kraamzorg. Kan verschillen, begreep ik van een vriendin uit Nijmegen (haar buurt ook betaald parkeren)

5 jaar geleden

Reactie op Loon_21

Zou het navragen bij de kraamzorg. Kan verschillen, begreep ik van een vrie ...
Ja goede tip! Heb namelijk ook een zzp kraamzorg

5 jaar geleden

Ik woon nie nieuw west. Veel kraamzorg komt met het ov...omdat ze verspreid over de stad wonen. Overleg met je kraan organisatie wat hun regels zijn. Tevens kan je bij de gemeente amsterdam (voor info 14020 optie 3parkeren) een bezoekersvergunning aanvragen. Je zet hiet met ideal geld op en kan tot 5 kentekens parkeren tot je tijd voor de hele maand of het geld op is. Dit regel je met je mobiel online...aan en uitzetten. Je krijgt dan een inlog en een pincode.. Er staat ook genoeg over op de site van de gemeente of even google bezoekersvergunning amsterdam... Succes Ik zit bij pro care kraamzorg...en dit is hun beleid zeg maar...

5 jaar geleden

Reactie op Linnie_Lin_Linda

Ik woon nie nieuw west. Veel kraamzorg komt met het ov...omdat ze verspreid ...
Super!

5 jaar geleden

Ik woon midden in het centrum vlakbij de Albert cuyp en heb helemaal geen parkeerkosten gezien van de kraamzorg. Deze kosten zijn gewoon voor rekening van de kraamzorg zelf, mocht die met de auto komen. Bij mij kwamen ze altijd met ov of fiets.

5 jaar geleden

Reactie op hze

Ik woon midden in het centrum vlakbij de Albert cuyp en heb helemaal geen p ...
Welke kraamzorg heb jij?

5 jaar geleden

Mijn vriendin is kraamhulp en die zegt dat parkeerkosten voor de kraamzorg zelf is.

5 jaar geleden

Reactie op babyboba

Welke kraamzorg heb jij?
Mammae Mia, zitten vlakbij Oosterpark en hebben ook een fijne meedenkende lactatiedeskundige.

5 jaar geleden

Ik ben zelf kraamverzorgster bij Mammae mia & de kersverse ouders hoeven niet onze parkeerkosten te betalen, dit doet onze bazin voor ons.

5 jaar geleden

Reactie op Jeeennx

Ja, jij draait dan op voor de kosten. Je zou eventueel kunnen overleggen of ...
Had contact genomen met de zzp kraamzorg die ik had gekozen. We zouden dan achteraf een factuur krijgen van de parkeerkosten. Ik ga het dan via een bureau doen, daar hoef je geen parkeerkosten te betalen

5 jaar geleden

Nee er zijn genoeg kraamzorgen waar de kosten voor hun zijn! Ik woon zelf in oost dus parkeer is hier ook duur en is kwestie van goed zoeken