Hallo! Ik ben op zoek naar newborn kledij. En heb mijn oog laten vallen op de kleertjes bij H&M. Iemand ervaring met hoe de maten vallen op een pasgeboren kleintje?
Eeuwige dank!
Ik hoor juist altijd dat H&M heel ruim valt! Ik heb voor newborn maatje 50. De meeste kindjes passen hier de eerste 4a5 weken in maar soms heb je natuurlijk pech dat het al meteen te klein is
Ik heb inmiddels verschillende dingen van h&m besteld. Ik vind dat het heel erg verschilt, ene is klein andere is erg groot. Tip, lees de reviews per item.
Valt juist altijd ruim. Altijd zeer tevreden geweest. Prijs kwaliteit verhouding prima.. tijdens aanbiedingen inslaan ;)
Maat 56 koop ik alleen voor de eerste week.
Na de geboorte kan je altijd nog beslissen of je juist 50 moet kopen en extra 56.
Ik heb alles van H&M hij is nu 5 weken oud en past nog steeds maat 50/56 valt mij inziens dus groot en het lubbert wat sneller. Maar vind het de fijnste pakjes die ik heb!
Ik heb t shirtjes van de h en m in maat 56 maar vergeleken met de prenatal ...
Pr茅natal en HEMA vallen volgens mij ook echt groot. ;) Dochter past van Noppies 62 en van HEMA en Pr茅natal begint 50 net aan de kleine kant te zitten haha