11 Reacties

5 jaar geleden

Sorry voor de typfouten. Mijn nieuwe telefoon begrijpt mij nog niet :( Ik kan het bericht niet meer aanpassen.. zal voortaan eerst teruglezen voordat ik post!

5 jaar geleden

Ik zou altijd bellen hoor als je twijfelt 😘 ik twijfelde ook en uiteindelijk was het blaasontsteking. Toen de blaasontsteking weg was hield ik de pijn en nu blijkt het blaaskramp te zijn. Wie weet kunnen ze je gewoon helpen 🤗 succes 😘

5 jaar geleden

Blaasontsteking

5 jaar geleden

Heb ik ook al een aantal weken! Ook tijdens het plassen dat de onderkant van mijn buik/blaas verkrampt zeg maar. Ik ben getest op blaasontsteking al 2x en ook een uitstrijkje genomen alles was goed dus ik denk dat het er maar bij hoort 🤷‍♀️🙁 maar ik zou toch bellen en een controle laten doen op ontsteking en ook eventueel een uitstrijkje want meestal is dit inderdaad wel een blaasontsteking!

5 jaar geleden

Ik heb het idee dat ik extra bandenpijn heb als ik heb geplast. Dat alles dan weer wat naar benden zakt en er even extra spanning op komt

5 jaar geleden

Bij mij is die trekkende pijn juist aanwezig als ik naar het toilet moet, eigenlijk alleen in de ochtend. Daarna trekt het ook weer snel weg. Ik heb ook getest op een blaasontsteking, maar dit zou het niet zijn. Ik denk inderdaad gewoon dat het je banden zijn die opgerekt worden en de baarmoeder die wat verplaatst na het plassen. Heb je meer last van je banden? Bijvoorbeeld als je snel opstaat.

5 jaar geleden

Ik heb het ook! Getest op blaasontsteking en dat was t niet, dus ze zeiden bandenpijn

5 jaar geleden

Ah oke, dank voor jullie reacties. Het voelt echt niet als blaasontsteking, dat ken ik wel (helaas) maar wellicht toch goed om te testen om dat uit te sluiten. Ik weet niet zo goed wat bandenpijn precies is.. maar ik heb wel stekende pijnen rond mn baarmoeder als ik mn bovenlichaam anders draai ten opzichte van mn onderlichaam, bijvoorbeeld. Of als ik me uitrek, of als ik gesport heb en er wat druk op mn buikspieren heeft gestaan (uiteraard train ik geen buikspieren, maar ik bedoel ook al met fietsen oid). Bandenpijn dus?

5 jaar geleden

Blaasontsteking is wel vaak anders in de zwangerschap is mij verteld, dus testje laten doen bij de huisarts kan nooit kwaad!

5 jaar geleden

Ik heb dit toevallig ook en het kan naast een blaasontsteking eventueel ook dat je bekkenbodem is verslapt. Maar dit weet ik alleen doordat ik even gebeld heb met de verloskundige praktijk.

5 jaar geleden

Kan ook met je bekken te maken hebben. Ik heb dit gecheckt bij de bekkenfysio (niet de hoofdreden dat ik daarheen ben) en die gaf aan dat die pijnen inderdaad met je bekken te maken kunnen hebben...