7 Reacties

5 jaar geleden

Oei gelukkig was alles goed. Ik heb er geen ervaring mee dus zou het niet weten

5 jaar geleden

Ik heb helaas echt nog maanden rond gelopen met de pijn. De eerste dagen na de biopsie was de plek helemaal blauw geworden. Nu nergens meer last van hoor.

5 jaar geleden

Reactie op shirleyichigo

Ik heb helaas echt nog maanden rond gelopen met de pijn. De eerste dagen na ...
Oh no 馃ズ

5 jaar geleden

Ik heb ook wel al twee keer een biopsie gehad van een knobbeltje in mijn borst, wel al een heel eind geleden. Maar volgens ik mij kan herinneren heb ik daar zeker niet lang last van gehad! Enkel de draadjes er uit laten halen vond ik niet zo een pretje, maar dat was ook weer snel over! Veel succes en hopelijk heb je er snel geen last meer van!

5 jaar geleden

Reactie op 1991Eline

Ik heb ook wel al twee keer een biopsie gehad van een knobbeltje in mijn bo ...
Goed om te horen dat het dus wel per persoon verschilt! Ik hoop dat het bij mij dan ook snel weer weg is 馃檹馃徎

5 jaar geleden

Hey, ik heb ook 5jaar geleden punctie laten doen was spijtig genoeg geen goed nieuws dan en ik heb daar toch wel paar dagen serieus last van had, opgezwollen, blauw, en kon geen beha dragen.. ik zou een dafalgan nemen voor de pijn maar niet de hoeveelheid overschrijden natuurlijk

5 jaar geleden

Reactie op Debbie1904

Hey, ik heb ook 5jaar geleden punctie laten doen was spijtig genoeg geen go ...
Bij mij ook bont en blauw en draag idd een sport bh! Ga zo naar de verloskundige, dus ga idd vragen hoe het zit qua paracetamol