7 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb dit ook precies sinds vorige week. Dit zijn gewoon aften (als ik het zo lees bij jou) en link ik ook niet meteen aan Corona. Ik ben doktersassistente en heb dit nog niet eerder gehoord bij Corona gevallen. Wel goed dat je je getest hebt voor je andere klachten Ik denk dat dit gewoon bij je zwangerschap hoort, alles veranderd in je lijf. Ik had er ook nooit zoveel last van, maar vorige week echt bijna 10 stuks en ook heel groot. Heb verder geen tips. Ik drink extra water om alles te spoelen maar verder niks :) het is alleen super irritant vond ik🤣

5 jaar geleden

Dit is aften. Dit komt vaak bij een wat verlaagde weerstand. Wat evt. Verlichting kan geven is spoelen met zout water of met tandpasta poetsen waar zout in zit. Paradontax rood had dat vroeger. Ik had in mijn rokerstijd vaak mijn hele mond vol zitten en kon toen zelfs niet eten en dit hielp heel goed!

5 jaar geleden

Heb het ooit ook gehad met wisseling van tandpasta. Ben je toevallig net een andere tandpasta gaan gebruiken?

5 jaar geleden

Ook gehad paar weken. Ook goed verkouden en snotterig geweest. Corona test was negatief. Denk verminderde weerstand

5 jaar geleden

Kan schimmelinfectie zijn door je weerstand

5 jaar geleden

Reactie op Amazeballs

Heb het ooit ook gehad met wisseling van tandpasta. Ben je toevallig net ee ...
Nee geen andere tandpasta gaan gebruiken gek genoeg het was er gewoon ineens toen ik ‘s nachts ook neusverkouden werd. Misschien toch weerstand.

5 jaar geleden

Reactie op saartje2024

Nee geen andere tandpasta gaan gebruiken gek genoeg het was er gewoon ineen ...
Als het aftes zijn is een tip om Zendium tandpasta te halen. Ik had ze opeens in m'n wang en na twee dagen poetsen ermee al bijna weg.