6 Reacties

4 jaar geleden

Het kunnen de darmen of een slagader zijn die je voelt. De baby sowieso nog niet. Bij mijn vorige zwangerschap voelde ik hem pas de eerste keer echt rond de 23 weken. Dus nog even afwachten. Succes bij je eerste echo!!!

4 jaar geleden

Dankjewel!!

4 jaar geleden

Hahaha ik heb dit ook!! Ik ben al een keer zwanger geweest, en eerlijk gezegd voelt dit wel in het begin als je je baby gaat voelen maar idd kan dit pas rond de 20 weken Hihi

4 jaar geleden

Ja haha grappig he... ik vond t ook al net als baby bewegingen aanvoelen (is mn 2e zwangerschap) en wist wel dat dit het niet kon zijn maar voelt zo gek. Ik heb in ieder geval gister een echo gehad en het hartje zien kloppen.

4 jaar geleden

Haha ik heb dit ook! Ik ben nu 7 weken zwanger (eerste zwangerschap). Ik had op internet gelezen dat het kan komen door de groei van de baarmoeder maar ik weet niet of dit zo vroeg al het geval is.

4 jaar geleden

Ik voelde de kleine tijdens mijn vorige zwangerschap al met 16 weken. Dit is o.a afhankelijk van de ligging van de placenta. Wie weet duurt het voor jou ook niet al te lang meer voordat je de kleine kan voelen. Tot die tijd blijft het gissen welke plopjes en krampjes je telkens voelt, haha!