10 Reacties

4 jaar geleden

Heb precies t zelfde 😅. Ook een hogere bloeddruk dan normaal en gister een langere tijd in het zh geweest. Alles bleek in orde maar moest toch voor de zekerheid 24u urine verzamelen om morgen bij het lab in te leveren. Volgens mijn schoonmoeder gaat je bloeddruk ook wat omhoog als de bevalling nadert, maar zelf merk ik er nog weinig van... Scheen gister ook om de 10min harde buiken te hebben toen ik aan een hartmonitor hing om de kleine in de gaten te houden, maar zo regelmatig heb ik ze niet gevoeld 😅

4 jaar geleden

Heb precies t zelfde 😅. Ook een hogere bloeddruk dan normaal en gister een ...
Dat lijkt me echt even schrikken zeg! Ik heb inderdaad zelf ook een langere tijd aan de monitor gelegen, en ook regelmatig harde buiken, maar die kwamen niet boven de 20/25 uit. Urine hebben ze verder niks mee gedaan bij mij. Moet morgen weer terug, maar nog geen enkele tekenen dat de bevalling staat te beginnen bij mij!

4 jaar geleden

Reactie op Cutechaos

Dat lijkt me echt even schrikken zeg! Ik heb inderdaad zelf ook een langere ...
Was wel even schrikken ja! De emotie kwam er gister allemaal even uit 😅. Zo de urine inleveren na 24u verzameld te hebben... ben benieuwd. Ze wilde dat extra controleren omdat ik op het randje zat. Sinds gisteravond wel menstruatieachtige krampen tot nu toe, maar voor zover ik voel nog erg onregelmatig 😅

4 jaar geleden

Was wel even schrikken ja! De emotie kwam er gister allemaal even uit 😅. Z ...
Bij mij kwamen de harde buiken rond de 40 a 50 wel soms btw 😅 maar voelde er weinig tot niets van haha

4 jaar geleden

Was wel even schrikken ja! De emotie kwam er gister allemaal even uit 😅. Z ...
Pfoe, heftig zeg! Ik hoop dat je waardes goed zijn en dat je niet perse medisch hoeft te gaan worden. Ik heb om half 11 mijn derde ctg met bloeddruk controle staan. Ben heel erg benieuwd of alles nu goed is, of dat we toch moeten gaan inleiden 🙊

4 jaar geleden

Reactie op Cutechaos

Pfoe, heftig zeg! Ik hoop dat je waardes goed zijn en dat je niet perse med ...
Heb gelukkig geen zwangerschapsvergiftiging maar moet helaas wel ingeleid worden ivm het vruchtwater dat aan de krappe kant blijkt te zijn 😅 dus ben inmiddels weer in het zh zodat ze zo een ballonkatheter kunnen plaatsen en dan moet ik blijven om morgen ochtend ingeleid te worden. Succes dadelijk! Ik duim voor je dat alles goed is nu! 🍀🤞🏻

4 jaar geleden

Heb gelukkig geen zwangerschapsvergiftiging maar moet helaas wel ingeleid w ...
Spannend! Hopelijk mag je je kleintje snel vast houden 😊. Dankjewel! Zodra ik meer weet, zal ik een berichtje plaatsen!

4 jaar geleden

Reactie op Cutechaos

Spannend! Hopelijk mag je je kleintje snel vast houden 😊. Dankjewel! Zodra ...
Als ik het niet vergeet met m'n zwangerschapsbrein 🤣🙈

4 jaar geleden

Hier gisteren ook enigszins t zelfde verhaal. Was bij de verloskundige en bloeddruk was te hoog. Na 10 min weer gemeten, weer te hoog. Urine getest met een stickje, geen eiwitten gelukkig. Maar ze vond de bloeddruk wel te hoog om me naar huis te laten gaan. Mocht gelijk door naar het ziekenhuis. Gelukkig is dat makkelijk bij ons want de Verloskundigepraktijk zit tegenover het ziekenhuis 🤪 Daar aan de monitor, bloeddruk meermaals gemeten. Urine ingeleverd en bloed geprikt. Alle uitslagen waren goed, al vond ik zelf dat mijn bloeddruk niet heel veel gedaald was. Nu weer terug onder controle van de verloskundige. Moet pas woensdag weer, en evt de spoedlijn bellen als ik een van de typische zwangerschapsvergiftigings klachten krijg. Ik hoop dat die bloeddruk inderdaad een teken is dat die kleine snel komt. Wij zijn er klaar voor en ik heb er zo’n zin in! 🥰

4 jaar geleden

Net dus weet aan de monitor gehangen en bloeddruk gemeten, maar nu was die weer super laag (109/61) zoals ik al m'n hele zwangerschap heb 🤷🏻‍♀️ ze snapte er zelf ook niks van haha