11 Reacties

3 jaar geleden

Hier ook een pluisje. Haarlotion van Zwitsal en dan een staartje in. Dat blijft redelijk zitten. Ik heb nu kleine zwarte elastiekjes. Niet meer van die plastic dingen zeg maar.

3 jaar geleden

Wat een lieve foto’s 🥰. Mijn kinderen waren en zijn ook allebei pluisjes, bij mijn oudste werd het pluizige minder naar mate hij meer haar kreeg en het wat zwaarder werd. Ik wacht dus gewoon af. Wij wassen ook 1x per week met neutral vanwege gevoelige huidjes. Ik kam s ochtends met een tangle teezer en dan doen we het er maar mee 😄

3 jaar geleden

Iets van een natuurlijke olie zonder parfum? Olie maakt beetje vettig wat helpt tegen de pluis. 😊 En verder gewoon van genieten gaat vanzelf weg 😅

3 jaar geleden

Reactie op Anna11

Iets van een natuurlijke olie zonder parfum? Olie maakt beetje vettig wat h ...
Kan ook gewoon olijfolie gebruiken btw.

3 jaar geleden

In mijn familie is er iemand om deze reden kaal geschoren op deze leeftijd. Daarna groeide er prachtig dik haar met een mooie slag erin. Heeft deze persoon nog steeds.. Ik denk dat ik het niet zou doen hoor, zeker niet in de winter 🙈 Dan toch maar wat natuurlijke olie en lekker bijpunten met de schaar 🙂

3 jaar geleden

Wat schattig zo! Kan je die kleine elastiekjes bij de kruidvat halen?

3 jaar geleden

Reactie op anoniemietje

Wat een lieve foto’s 🥰. Mijn kinderen waren en zijn ook allebei pluisjes, ...
Goed om te weten! Tangle teezer kan ik ook nog even proberen, heb met de kam niet echt het idee dat het iets doet 😅

3 jaar geleden

Reactie op Anna11

Iets van een natuurlijke olie zonder parfum? Olie maakt beetje vettig wat h ...
Ga ik me even in verdiepen dank je wel!

3 jaar geleden

Hier een dos Krullen…ik was niet veel met shampoo …gewoon beetje water en in de ochtend een beetje lotion. Mijn andere dochter had “piek” haar inderdaad altijd fluffy..😃 alleen gel was een red middel

3 jaar geleden

Reactie op evita1209

Hier een dos Krullen…ik was niet veel met shampoo …gewoon beetje water en ...
Wauw wat een mooie bos!!! 🥰

3 jaar geleden

Hier ook een pluisje en ik gebruik een druppeltje (pure) arganolie. Lotions en gel kan ze niet tegen maar dit gaat prima.