10 Reacties

3 jaar geleden
Mijn zoontje krijgt 200 gram fruit en ongeveer 200 gram groente,
De fles van 11:00 was eerst 180cc maar zijn we aan het afbouwen en zitten nu op 150cc. Ook omdat ie veel spuugde na de fles en hij waarschijnlijk gewoon te veel binnen kreeg..
wij geven ook na de fruit & groente een beetje water.
Op een gegeven moment merk je zelf denk ik dat ze een fles kunnen laten vallen

3 jaar geleden
Sochtends eet hij een heel potje fruit. Niet alles in 1x, maar we mengen wat door de pap anders vind hij het niet zo lekker.
Van het maaltijd potje half potje tot 3/4e potje. Hij moet nog erg wennen aan de nieuwe smaken en structuren. Ik pureer het nog maar helemaal fijn of voeg wat water toe aan het hapje als het erg dik is.
Verder 2x150+5 en 2x180+6.
Drinkt hier ook geen water. Soms wat extra toevoegen aan de fles of aan het maaltijdpotje.

3 jaar geleden
Je kan gerust de hele potjes geven en naar 3 of 2 flessen gaan hoor. Ook al gaat water drinken niet vlot, ik zou het wel blijven aanbieden.

3 jaar geleden
Mijn kleintje krijgt hele potjes waar ze ongeveer 150 van opeet met uitschieters naar het hele potje. Hierbij bied ik thee of water aan en soms diksap. Smiddags eet ze een boterham. Ze krijgt hierbij 4 flessen van 180 maar deze drinkt ze niet altijd op. Over een week vervang ik haar ochtendfles voor pap