23 Reacties

5 jaar geleden

Ik ben vind de flared leggings van het merk Ambika heel fijn, ze zijn super zacht vallen hoog in taille dus zeer zwangerschapsproof. En heel veel verschillende printjes.

5 jaar geleden

Ik ga in zomer denk ik maxi jurken dragen, gewoon omdat die dan minder maxi worden maar toch lang genoeg blijven

5 jaar geleden

Maar flared leggings denk ik ook prettig * eerste kindje

5 jaar geleden

Heb via Vinted een aantal zwangerschapsbroeken gekocht en kan voorlopig door met m'n normale bovenkleding. Verder grotere maat panty's (kan de zijkanten stukje openknippen) en jurkjes die ik al heb. Maar ben nu 18 weken dus de buik is nog niet zo groot.

5 jaar geleden

Ik koop jurken op Shein. Ook zwangerschaps jurken maar kan je daarna ook doordragen. Laats 3 jurken en 1 joggingpak gekocht voor nog geen 60,-. Ik werk zelf in een kleding winkel dus ook daar aardig wat rekbare kleding van die ik makkelijk door kan dragen. Ik vindt het ook zonde om heel veel geld uit te geven aan kkeding wat ik daarna niet meer zal dragen. Heb 1 zwangerschapschaps jeans gehad, maar die vindt ik echt niet fijn zitten. Ik zweer bij missguided, shein en pretty little things (nu ook veel sale)

5 jaar geleden

https://www.laredoute.nl/ heeft leuke kleding voor een leuke prijs. Zwangerschap broeken heb ik 2de hands gekocht via vinted. Ik vind het zonde om zoveel geld daaraan uit te geven.

5 jaar geleden

K heb n aantal a lijn jurken daar kan me buik ook in groeien En nu nog verbergen haha aangezien we t nog niet bekend hebben gemaakt haha

5 jaar geleden

Reactie op Miekenjur

https://www.laredoute.nl/ heeft leuke kleding voor een leuke prijs. Zwanger ...
Ik heb nu ook 2 zwangerschaps broeken van vinted.. draag die eigenlijk toch alleen maar op het werk.. thuis heb ik liever leggings etc aan. Vind het ook echt zonde van mijn geld, plus het is duurzamer 😊 winwin!

5 jaar geleden

Asos heeft naar mijn mening echt de leukste maternity lijn! En bij de h&m laatst seamless leggings gehaald die zijn ook super fijn

5 jaar geleden

Ik heb zelf 2 leuke jurkjes van mosh copenhagen gekocht. Lekkere stof en niet heel oversized. Reguliere collectie, ook leuk voor daarna😀

5 jaar geleden

Ik draag zelf jurken die een strik riem hebben. Zie foto. (Hoe noem je zoiets lol?) Hier groei je ook simpel in want je kunt het gewoon steeds losser strikken. Heb denk ik 5 jurken die ik afwissel met rokken met band. Zelfde met jumpsuits, heb ik ook 2 van met zo’n riem strik (lol) waarin ik nog in pas met een groeiend buikje Jurken zijn van de mango/zara/Tommy Hilfiger , verschillende winkels

5 jaar geleden

Ik heb een heleboel leuke rokken gekocht bij SHEIN. En daar doe ik croptops op. De rokken kan ik eventueel ook nog na mijn zwangerschap aan🤗

5 jaar geleden

Reactie op Devi1995

Ik heb een heleboel leuke rokken gekocht bij SHEIN. En daar doe ik croptops ...
Heb je misschien wat foto’s? Ben heel benieuwd ernaar, ik wil daar ook bestellen namelijk! En Hoelang was de levering?

5 jaar geleden

Leuk topic!! Je kunt eens bij de Concious Collection kijken van H&M, daar vind je veel maxi jurken. Ook heeft Colourful Rebel altijd een heel assortiment. Maxi jurken lijken me heerlijk, die kunnen we in het najaar weer combineren met een maillot of legging. Mooie stretch / flared broeken houd ik me ook voor aanbevolen. Ze moeten wel flatteus zijn, dus niet zo’n trekkend stofje 😁 Voor op mijn werk heb ik via Vinted 2 preggo jeans besteld en die combineer ik gewoon met een shirtje. Lekker makkelijk!

5 jaar geleden

Ohhh wat fijn dat sommige van jullie je eigen kleding nog passen.. ik pas dus echt helemaal niks meer. Ik heb wel een paar a-lijn jurken voor de zomer die nog moeten gaan, denk ik, maar misschien door een dikke buik dat ze weer te kort worden. Lang leven 1.80 zijn 😇 En al mn maxi jurken zijn ook bijna allemaal te klein, nu al! (20 weken) Ik baal dan ook wel dat ik van 80/85 E naar nu al 85/90 F ben gegaan.... 🥲 Ik moet helaas dus echt veel zwangerschapskleding aanschaffen. Gelukkig al wat leuke dingen via Zalando gekocht in de sale! En Vinted houd ik ook in de gaten ☺️

5 jaar geleden

Ik zag een bericht bij the store woerden dat ze binnekort ook een preggy colletie krijgen weet niet of je dat kent maar daar hebben ze wel leuke kleding 😊 veel jurkjes wat ze daar hebben zit bijvoorbeeld ook een elastische band in wat lekker meegroeit. Deze heb ik besteld bijvoorbeeld

5 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Heb je misschien wat foto’s? Ben heel benieuwd ernaar, ik wil daar ook best ...
Ik kan maar een foto toevoegen, maar dit is een zwangerschapsrok van SHEIN en een croptop. Maar ik koop gewoon een paar rokken. Doe er nu een panty onder en een shirt boven. En in de zomer knoop ik mijn shirtjes zodat het croptop wordt en leuke croptops erbovenopen. Vaak is het binnen 2 weken binnen. Bij mij vaak zelfs al binnen een week. Kwaliteit is echt goed van de kleding. Koop er best vaak kleding en valt ook gewoon netjes op maat vaak.

5 jaar geleden

Reactie op Devi1995

Ik kan maar een foto toevoegen, maar dit is een zwangerschapsrok van SHEIN ...
Ohja klopt! Wauw ziet er wel echt leuk uit!😊 binnenkort ook maar eens bestellen!

5 jaar geleden

Reactie op merle

Dit bericht is verwijderd
Hi Merle, Ik heb je berichten verwijderd, verkoop en/of weggeven is niet toegestaan. Groetjes, Lindsey

5 jaar geleden

Er zijn op Facebook ook wel wat tweedehands positiekleding- groepen te vinden! Ik kocht laatst drie broeken voor 15€, lekker duurzaam ook, want tweedehands zijn ze natuurlijk ook maar kort gedragen! Deze week kocht ik wat gewone shirts met lange mouwen bij Zeeman in maat46 (normaal 40 maar die werden veel te kort) kosten paar euro en zijn lekker lang! Valt mee qua wijdte bij de hals! Goedkope optie voor simpele ondershirts! Lidl online shop heeft ook fijne leggings, voor weinig! Ik combineer deze goedkopere basics met wat duurdere jurkjes, of wat duurdere broeken; want ik vind veel dingen echt zó duur! Zodra er 'zwangerschap' of 'baby' voor staat, komt er al 10€ bovenop lijkt het. Hogere rokken zijn ook fijn, kan prima een te kort shirt in!