5 Reacties

3 jaar geleden

Durf ik niet te zeggen maar bij twijfel kan je dergelijke vragen ook altijd gratis voorleggen aan een lactatiekundige via de Facebookgroep 'Borstvoeding Vraag 'n lactatiekundige IBCLC'

3 jaar geleden

Je mag zeker weten gewoon whey als je borstvoeding geeft. Juist goed van je om de essentiële eiwitten aan te vullen! Kies een sport whey, bijvoorbeeld van xxl nutrition. Goed geprijsd en lekker en kwaliteit. Niet van kruidvat ofzo pakken, hier zitten veel suikers aan toegevoegd Ik supplementeer m'n eiwitten al 10 jaar met whey , zo'n 30 gram per dag , aanvullend op een normaal eetpatroon. Ik doe aan krachttraining

3 jaar geleden

Reactie op Susanne86

Je mag zeker weten gewoon whey als je borstvoeding geeft. Juist goed van je ...
Ah goed om te weten!! Ik zal eens kijken naar nutrition! Want ik ben erg afgevallen namelijk en zou graag weer (gezond) willen aankomen

3 jaar geleden

Reactie op Itepietje

Durf ik niet te zeggen maar bij twijfel kan je dergelijke vragen ook altijd ...
Dank je voor je reactie !! Ik dacht idd ook aan een lactatiekundige maar wist niet zeker of je dan gelijk 80 euro moest betalen bij wijze van voor 1 vraagje..😅

3 jaar geleden

Reactie op Lr29

Dank je voor je reactie !! Ik dacht idd ook aan een lactatiekundige maar w ...
Normaal betaal je idd voor vragen per mail, maar via deze Facebookgroep beantwoorden lactatiekundigen in hun vrije tijd dus dan kost het niets 😊. Echt heel fijn voor alle vragen over (borst)voeding en groeicurves.