103 Reacties

3 jaar geleden

Ojee ik lees even mee, wij gaan morgen!

3 jaar geleden

Hier precies hetzelfde!!! Gister 5 uur over het in slaap vallen gedaan

3 jaar geleden

Wanneer begon het na de vaccinatie? Hoeveel uur?

3 jaar geleden

Reactie op PDG

Ze had om 13.00 prikjes en rond 16.00 uur werd ze al hangerig

3 jaar geleden

Reactie op PDG

Bij ons om 9:30 vaccinatie en denk rond 13 uur begon het

3 jaar geleden

Hier ook maandag vaccinatie, snachts verhoging, dinsdag opgehaald van opvang, woensdag thuis en donderdag weer opvang, ging toen weer stukken beter maar nog niet optimaal.

3 jaar geleden

Vanmorgen heeft onze tweeling ze gehad, voor het naar bed gaan hadden ze 38.4 en 38.6, hele dag al verdrietig en hangerig

3 jaar geleden

Ooh nooo! Wij gaan maandag. Ik lees mee!

3 jaar geleden

Vorige week donderdag prikjes gehad. Geen last gehad gelukkig merkte niks aan hem 😅

3 jaar geleden

Hier ook maandag vaccinatie gehad en in de avond alleen maar huilen. Heeft heel de nacht gehuild ondanks dat hij bij ons lag en had hoge koorts. Vandaag thuis gebleven en tot einde van de middag alleen maar huilen en willen hangen. Had ook pijn aan z’n beentjes en tijdens slaapjes was die ook non stop aan het jammeren. Zo zielig 😢 eerder ook wel last van de vaccinatie gehad maar niet zo erg als nu

3 jaar geleden

Lees ook mee. Welke zijn dit? Alleen pneu toch? Die is toch al eerder gegeven? Ik ben later gestart met vaccineren dus schema beetje kwijt

3 jaar geleden

Reactie op wendy717

Lees ook mee. Welke zijn dit? Alleen pneu toch? Die is toch al eerder gegev ...
Ja volgens mij zijn dit gewoon dezelfde als de eerste en tweede vaccinatie. Hier dus eerste 2 keer nergens last van en nu is het dramatisch

3 jaar geleden

Reactie op JVM8

Ja volgens mij zijn dit gewoon dezelfde als de eerste en tweede vaccinatie. ...
Ow heftig, heb m gelukkig wel verzet ivm vakantie en verjaardag vieren

3 jaar geleden

Hier had ze er ook flink last van. Vrijdag 9.00 uur prikjes gehad. In de middag vanaf 13 uur een zoutzakje. 40,2 koorts snachts en ineens weer vaak wakker. Ze is nu ook snip verkouden en lijkt weer een tandje door te komen.. feit is wel dat ze er flink last van had. Ze is nog steeds van slag maar nu door de verkoudheid enz denk ik. Eerdere prikjes had ze ook wel wat verhoging van echter niet zoals nu.

3 jaar geleden

Ja hier ook, hoewel ze de eerste 2 keer ook wel last leek te hebben. Ik had ook het idee dat ze erg pijn in haar benen had.

3 jaar geleden

Wat fijn om hier de herkenning te lezen! Hier ook gisteren de prikjes gehaald, andere keren geen last van gehad, behalve dat ze veel wilde slapen. Maar vannacht was ze alleen maar aan het krijsen en ook 40 graden koorts. Zo sneu! Vandaag leek ze wat op te knappen maar tegen de avond toch weer koortsig. Hopelijk morgen weer wat beter! Toevallig nog mama's die borstvoeding geven en merken dat dat helpt in temp verlaging? Ik had het na het voeden bloedjeheet 😁 dochterlief leek wel een beetje afgekoeld.

3 jaar geleden

Hier vandaag de prikjes gehad rond half 10 en sinds vanavond tussen de 40 en 39,5 koorts en wil totaal niet slapen, echt sneu Helaas bij de andere prikken had ze dit ook dus had me er ook wel op voorbereid maar heb wel het idee dat ze bij deze er meer last van heeft 😔
Oh bah ik mag morgen om 8.40 voor de vaccinatie van 11 maanden😅 Bereid me vast voor op het ergste🙈

3 jaar geleden

bij ons is het iedere keer zo’n drama geweest dus ik houd mn hart vast voor de 11 maanden vaccinatie als ik dit zo lees 😅

3 jaar geleden

Reactie op Mysticnyx

Wat fijn om hier de herkenning te lezen! Hier ook gisteren de prikjes gehaa ...
Grappig dat je dat zelf ook merkt. Jouw borst helpt je kindje inderdaad aan de juiste temperatuur. Google maar eens op Thermale synchronisatie ☺️ Maar bah wat vervelend om te lezen allemaal.. wij moeten morgenochtend en ik twijfel nu dus wel heel erg. Hij is al niet helemaal fit.