11 Reacties

3 jaar geleden
Wij hebben ook deze stomer en met vlees werkt ie niet heel goed 😂 misschien zou het met hele kleine stukjes kunnen maar het was nog rauw en zag vies uit 😂
Dus ik maar daarmee maar groente en zoete aardappelen/aardappelen en vlees kook ik apart. Vandaag heb ik bijv. zoete aardappel, bloemkool, broccoli, spinazie en wortel bij elkaar gedaan met kip. Ze vind het herlijk :) Ik doe alles een beetje op gevoel.

3 jaar geleden
De Philips avent heeft een app met allemaal gerechten! Wij gebruiken die best vaak en er zitten leuke dingen tussen 🤗

3 jaar geleden
De app heet: Babymaaltijden. Ook handig omdat overal precies bij staat hoe lang het erin moet enzo!

3 jaar geleden
Healthnut nutrition baby e-book. Echtttt een aanrader. Heb ondertussen al meer dan de helft gemaakt🤣

3 jaar geleden
https://doemaarnatuurlijk.nl/babyhapjes-met-kip/
Ik heb pas recept 1 gemaakt. Dubbele hoeveelheid, was ongeveer 16 ijsblokjes van 22ml. Heb het nu nog op die manier ingevroren omdat ze nogal wisselt qua hoeveelheid.
Viel in ieder geval in de smaak

3 jaar geleden
Reactie op Mila69
Klopt het dat er maar heel weinig op staan?
Het zijn er niet heel veel inderdaad! Je moet wel bovenaan alles uitklikken dan zie je uiteindelijk in totaal 30 recepten :)