10 Reacties
2 jaar geleden
Zelf pizza saus maken bomvol groentes. Ik smeer de saus uit op deze pizzadeeg AH Pizzadeeg #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi435163.
Kun je de foto goed zien?

2 jaar geleden
Rijst
Boursin of garlan roomkaas
Gehakte diepvries spinazie
Stukjes kipfilet of geruld (kip)gehakt
Evt cherrytomaatjes
Kook de rijst
In een diepe pan ernaast kip of gehakt opbakken daarna daar de spinazie in ontdooien en mengen met roomkaas.
Rijst toevoegen en gesneden cherrytomaatjes toevoegen en nog 3 min mee verhitten.
Tomaatjes voor de kleine er miss nog even uitlaten, maar is voor je zelf wel een lekker zuurtje in dit romige recept.
2 jaar geleden
Als ik rijst maak doe ik er altijd bloemkoolrijst doorheen alvast wat extra groente :). En favoriet toen hij nog een moeilijke eter was. Avocado, met gekookte courgette en doperwtjes pureren en als pastasausje gebruiken 😊. Je kan er natuurlijk ook vlees doorheen doen en ik doe ook weleens kikkererwten erdoor.
Successss 🙏🏼
2 jaar geleden
Hier nu ‘dinosoep’ gewoon de groente die je wil in een pan,( hier zit nu in: ui, knoflook, broccoli, zoete aardappel en courgette ) water erbij, wat bouillon en pureren maar. Voordat je t gaat eten een lepeltje boursin cuisine erdoor, en hier werd er van gesmuld. Ik eet het zelf ook vanavond, nu heeft mn zoontje er ook al wat van gegeten, heeft hij voor vanavond iig vast wat groente binnen 😆