10 Reacties

2 jaar geleden

Zelf pizza saus maken bomvol groentes. Ik smeer de saus uit op deze pizzadeeg AH Pizzadeeg #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi435163. Kun je de foto goed zien?

2 jaar geleden

Chocolade toetje van banaan, advocado en cacaopoeder. Hier bij allebei de jongens een hit!

2 jaar geleden

Rijst Boursin of garlan roomkaas Gehakte diepvries spinazie Stukjes kipfilet of geruld (kip)gehakt Evt cherrytomaatjes Kook de rijst In een diepe pan ernaast kip of gehakt opbakken daarna daar de spinazie in ontdooien en mengen met roomkaas. Rijst toevoegen en gesneden cherrytomaatjes toevoegen en nog 3 min mee verhitten. Tomaatjes voor de kleine er miss nog even uitlaten, maar is voor je zelf wel een lekker zuurtje in dit romige recept.

2 jaar geleden

Reactie op sher1988

Chocolade toetje van banaan, advocado en cacaopoeder. Hier bij allebei de j ...
Hahaha ik heb dat laatst bij mn zoontje gedaan en die zei: banaan!!! Kind is nog geen 2 en nu al te slim voor die dingen 😅

2 jaar geleden

Reactie op Noname26

Hahaha ik heb dat laatst bij mn zoontje gedaan en die zei: banaan!!! Kind i ...
Die opmerking heb ik nog niet gehad. Terwijl mijn oudste wel heel alert is. Misschien heb ik het qua verhoudingen wat anders. Ik priel de bananen zelf ook niet ook.

2 jaar geleden

Als ik rijst maak doe ik er altijd bloemkoolrijst doorheen alvast wat extra groente :). En favoriet toen hij nog een moeilijke eter was. Avocado, met gekookte courgette en doperwtjes pureren en als pastasausje gebruiken 😊. Je kan er natuurlijk ook vlees doorheen doen en ik doe ook weleens kikkererwten erdoor. Successss 🙏🏼

2 jaar geleden

Ohja, groente pureren deed ik eerst ook. Bijv broccoli koken en daarna met creme fraiche pureren tot een saus voor over de pasta. Evt beetje peper en zout of wat parmezaanse kaas erdoor

2 jaar geleden

Hier nu ‘dinosoep’ gewoon de groente die je wil in een pan,( hier zit nu in: ui, knoflook, broccoli, zoete aardappel en courgette ) water erbij, wat bouillon en pureren maar. Voordat je t gaat eten een lepeltje boursin cuisine erdoor, en hier werd er van gesmuld. Ik eet het zelf ook vanavond, nu heeft mn zoontje er ook al wat van gegeten, heeft hij voor vanavond iig vast wat groente binnen 😆

2 jaar geleden

Hier nu ‘dinosoep’ gewoon de groente die je wil in een pan,( hier zit nu in ...
Als ik hier soep in een bekertje serveer is dat ook echt een goede strategie

2 jaar geleden

Dan gaat er veel meer in dan wanneer hier met de lepel gevoerd wordt #zelufdoen