20 Reacties

4 jaar geleden

Hi, Dat is dichtbij, ik kom zelf uit Zwijndrecht! Heb zelf al een dochtertje van 3 en gister mijn positieve test in me handen 馃榾 kwa berekeningen eind augustus uitgerekend 馃槉 super leuk om in contact te komen met iemand die zo dichtbij woont en bijna hetzelfde is uitgerekend馃榾馃榾馃榾

4 jaar geleden

Ik kom uit Barendrecht, 29 jaar en zwanger van de tweede :) eind juli of begin augustus uitgerekend, dat is nog even afwachten tot de termijnecho.

4 jaar geleden

Zag al allemaal topics voorbij komen met andere regio's en dacht eerst ook ik ga er een starten voor bij mij in de buurt 馃槄 Maar ik ben 33 en kom uit Papendrecht, begin augustus uitgerekend. En gefeliciteerd allemaal馃グ

4 jaar geleden

Heee, leuk een topic in de buurt, ik ben 24 en kom uit Sliedrecht. 10 augustus uitgerekend en 23 december de eerste echo. Leuk om elkaar zo op de hoogte te houden. Hopelijk voelen jullie je goed 馃グ

4 jaar geleden

Wat leuk zo dichtbij! Ik kom ook uit Papendrecht. Ik ben 28 jaar en zwanger van de eerste. Ben begin augustus uitgerekend.

4 jaar geleden

Wat leuk, gefeliciteerd! K heb vandaag mijn eerste echo gehad vanwege bloedingen, hartje klopt al, ben nu ongeveer 5+6 weken! Gaan begin volgend jaar verhuizen van sgravendeel naar Dordrecht馃槉

4 jaar geleden

Wat leuk! Gefeliciteerd allemaal. Ik ben 30 jaar en ik kom uit Zwijndrecht. Vandaag volgens berekeningen precies 6 weken. 23 december eerste echo 馃檹馃徏. Spannend allemaal

4 jaar geleden

Reactie op liefleven鉂わ笍

Hi, Dat is dichtbij, ik kom zelf uit Zwijndrecht! Heb zelf al een dochtertj ...
Wat leuk! En natuurlijk gefeliciteerd. Idd erg leuk om in contact te komen met mensen die redelijk dichtbij wonen. Ik had mezelf de tweede zwangerschap voorgenomen om iets in groepsverband te gaan doen, maar door Corona ziet dat er nu natuurlijk heel anders uit 馃檲 dan maar digitaal

4 jaar geleden

Reactie op Thaliet

Wat leuk, gefeliciteerd! K heb vandaag mijn eerste echo gehad vanwege bloed ...
Heel bijzonder he die eerste echo! Wat leuk, naar Dordt 馃槉

4 jaar geleden

Reactie op michelle298

Wat leuk! Gefeliciteerd allemaal. Ik ben 30 jaar en ik kom uit Zwijndrecht. ...
Idd spannend allemaal.. je zal vast veel zin hebben in de eerste echo! 馃檹馃徏 ik kan ook niet wachten

4 jaar geleden

Heb zo'n idee dat we niet met zo veel zijn in onze omgeving 馃槄 misschien dat we elkaar via insta kunnen volgen ofzo? Doe er zelf ook niet zo veel mee maar misschien toch wat leuker om elkaar zo op de hoogte te houden? Weet niet hoe iedereen hier over denkt?

4 jaar geleden

Reactie op Beertje87

Heb zo'n idee dat we niet met zo veel zijn in onze omgeving 馃槄 misschien da ...
Idd, het is een klein clubje 馃槅 ik stuur je een PB

4 jaar geleden

Reactie op liefsteleven

Idd, het is een klein clubje 馃槅 ik stuur je een PB
Kan je op dit forum een priv茅bericht sturen? Heb je anders je insta, voeg ik je toe馃槉

4 jaar geleden

Hoihoi! Gefeliciteerd allemaal! Ik ben 25 en kom uit Papendrecht. Ben half augustus uitgerekend en zwanger van de eerste. Begin januari de eerste echo馃槉

4 jaar geleden

Reactie op Francisca

Ik kom uit Barendrecht, 29 jaar en zwanger van de tweede :) eind juli of be ...
Leuk! Ik kom ook uit Barendrecht en ben waarschijnlijk precies even ver als jij! 13 januari de termijnecho dus even afwachten. Ik ben 33 jaar.

4 jaar geleden

Reactie op RJV2887

Leuk! Ik kom ook uit Barendrecht en ben waarschijnlijk precies even ver als ...
ik zie dit berichtje nu pas, wat leuk! :) Hoop dat het goed gaat met iedereen! Idee om via een andere manier contact met elkaar te hebben? (Insta, fb, whatsapp?)

4 jaar geleden

Reactie op Francisca

ik zie dit berichtje nu pas, wat leuk! :) Hoop dat het goed gaat met ieder ...
Lijkt mij leuk om contact met dit groepje te hebben.. misschien via whatsapp een groep aanmaken? Ik weet alleen niet hoe ik mijn nummer hier kan delen zonder dat iedereen het ziet

4 jaar geleden

Reactie op liefsteleven

Lijkt mij leuk om contact met dit groepje te hebben.. misschien via whatsap ...
Ja heel leuk idee! Misschien eerst even op fb messenger elkaar benaderen en dan nummers uitwisselen? Je kunt mij eventueel vinden op Rianne Vitters. Als het goed is, is er maar 茅茅n 馃槣

4 jaar geleden

Reactie op RJV2887

Ja heel leuk idee! Misschien eerst even op fb messenger elkaar benaderen en ...
Super idee! Mij lijkt het ook leuk om met jullie een whatsapp groepje te vormen. Gezellig鈽猴笍

4 jaar geleden

Leuk! Voeg mij maar toe op fb en vanaf daar kunnen we verder contacten 馃槉 Maartje Westerman-van der Ploeg Als het goed is ben ik ook de enige die dan naar boven kom馃槈