20 Reacties

4 jaar geleden
Hi,
Dat is dichtbij, ik kom zelf uit Zwijndrecht!
Heb zelf al een dochtertje van 3 en gister mijn positieve test in me handen 馃榾 kwa berekeningen eind augustus uitgerekend 馃槉 super leuk om in contact te komen met iemand die zo dichtbij woont en bijna hetzelfde is uitgerekend馃榾馃榾馃榾

4 jaar geleden
Wat leuk! Gefeliciteerd allemaal. Ik ben 30 jaar en ik kom uit Zwijndrecht. Vandaag volgens berekeningen precies 6 weken. 23 december eerste echo 馃檹馃徏. Spannend allemaal

4 jaar geleden
Reactie op liefleven鉂わ笍
Hi,
Dat is dichtbij, ik kom zelf uit Zwijndrecht!
Heb zelf al een dochtertj ...
Wat leuk! En natuurlijk gefeliciteerd. Idd erg leuk om in contact te komen met mensen die redelijk dichtbij wonen. Ik had mezelf de tweede zwangerschap voorgenomen om iets in groepsverband te gaan doen, maar door Corona ziet dat er nu natuurlijk heel anders uit 馃檲 dan maar digitaal

4 jaar geleden
Reactie op Thaliet
Wat leuk, gefeliciteerd! K heb vandaag mijn eerste echo gehad vanwege bloed ...
Heel bijzonder he die eerste echo! Wat leuk, naar Dordt 馃槉

4 jaar geleden
Reactie op michelle298
Wat leuk! Gefeliciteerd allemaal. Ik ben 30 jaar en ik kom uit Zwijndrecht. ...
Idd spannend allemaal.. je zal vast veel zin hebben in de eerste echo! 馃檹馃徏 ik kan ook niet wachten

4 jaar geleden
Reactie op Beertje87
Heb zo'n idee dat we niet met zo veel zijn in onze omgeving 馃槄 misschien da ...
Idd, het is een klein clubje 馃槅 ik stuur je een PB

4 jaar geleden
Hoihoi!
Gefeliciteerd allemaal! Ik ben 25 en kom uit Papendrecht. Ben half augustus uitgerekend en zwanger van de eerste. Begin januari de eerste echo馃槉

4 jaar geleden
Reactie op Francisca
ik zie dit berichtje nu pas, wat leuk! :)
Hoop dat het goed gaat met ieder ...
Lijkt mij leuk om contact met dit groepje te hebben.. misschien via whatsapp een groep aanmaken? Ik weet alleen niet hoe ik mijn nummer hier kan delen zonder dat iedereen het ziet

4 jaar geleden
Reactie op liefsteleven
Lijkt mij leuk om contact met dit groepje te hebben.. misschien via whatsap ...
Ja heel leuk idee! Misschien eerst even op fb messenger elkaar benaderen en dan nummers uitwisselen? Je kunt mij eventueel vinden op Rianne Vitters. Als het goed is, is er maar 茅茅n 馃槣

4 jaar geleden
Reactie op RJV2887
Ja heel leuk idee! Misschien eerst even op fb messenger elkaar benaderen en ...
Super idee! Mij lijkt het ook leuk om met jullie een whatsapp groepje te vormen. Gezellig鈽猴笍