14 Reacties

4 jaar geleden

Hier zie je het. Dit was 2 dagen geleden. Nu wel wat erger.

4 jaar geleden

Ik lees even mee. Hier ook verkouden en erg rode wangen

4 jaar geleden

Mijn dochter ook hele rode gloeiende wangen.. kwam door t koude weer hier.. heb t iedere x met dun laagje sudo creme gesmeerd nu is t weg

4 jaar geleden

Is het weer waarschijnlijk. Ondanks dat ze lekker ingepakt zijn 🙈. Onze dochter heeft dat ook al een paar weken. Lekker blijven smeren zou ik zeggen 🙂.

4 jaar geleden

Hier ook erg rode wangen, icm kwijlen, veel op handen/voorwerpen/eigenlijkalles sabbelen, af en toe verhoging... ik geef tandjes de schuld, hebben ze nu wel de leeftijd voor

4 jaar geleden

Hier ook last van icm kwijlen dus ik ging er net als noname26 vanuit dat het door doorkomende tandjes komt.

4 jaar geleden

Hier soms ook rode wangen. Had dit eerst ook niet. Heeft al 2x deze week wat lichte koorts gehad. 1x rode billetjes. Bijt op alles, kwijlt veel... Ik gok ook op tandjes.

4 jaar geleden

Hier ook rode wangen 😅 De weer en wind balsem van weleda doet hier wonderen. Mijn oudere dochter had ook altijd last van rode, schrale wangen in de winter.

4 jaar geleden

Mijn zoontje ook sinds gisteren, geen idee wat het is lol. Geen koorts ook, niet verkouden, misschien tandjes?

4 jaar geleden

Heeft mijn zoon precies eender. Denk idd dat er tandjes aan het doorkomen zijn. Zo sneu. Hier ook geen koorts maar de slabben en doekjes zijn niet aan te slepen voor het kwijl van meneer 🤣.

4 jaar geleden

Mijn dochter heeft er ook last van.. Ik dacht dat tandjes nog niet kon maar dus wel..🙈 Ook kwijlt ze veel en op handjes en voetjes sabbelen.. Ze is verder gelukkig erg vrolijk en speels..

4 jaar geleden

Reactie op NvanDop

Mijn dochter heeft er ook last van.. Ik dacht dat tandjes nog niet kon maar ...

4 jaar geleden

Kan ook zonder tandjes. Het kan ook bij je kindje horen. Dat het dus op den duur ontstaat. Neemt niet weg dat hij het niet had, dus ben alert de komende tijd. Maar is hij verder vrolijk en alert zal t vast ok zijn.

4 jaar geleden

Mijn kindjes hadden altijd rode wangen bij tandjes met wat droge plekjes. Zo snel als het kwam ging het ook weer weg