Mijn zoontje is verkouden sinds eergisteren. Sindsdien heeft hij ook echt rode wangen, maar geen koorts. Wat kan dit verder zijn? Sommige plekjes ook beetje droog.
Is het weer waarschijnlijk. Ondanks dat ze lekker ingepakt zijn 🙈. Onze dochter heeft dat ook al een paar weken. Lekker blijven smeren zou ik zeggen 🙂.
Hier ook erg rode wangen, icm kwijlen, veel op handen/voorwerpen/eigenlijkalles sabbelen, af en toe verhoging... ik geef tandjes de schuld, hebben ze nu wel de leeftijd voor
Hier soms ook rode wangen. Had dit eerst ook niet. Heeft al 2x deze week wat lichte koorts gehad. 1x rode billetjes. Bijt op alles, kwijlt veel... Ik gok ook op tandjes.
Hier ook rode wangen 😅
De weer en wind balsem van weleda doet hier wonderen.
Mijn oudere dochter had ook altijd last van rode, schrale wangen in de winter.
Heeft mijn zoon precies eender. Denk idd dat er tandjes aan het doorkomen zijn. Zo sneu. Hier ook geen koorts maar de slabben en doekjes zijn niet aan te slepen voor het kwijl van meneer 🤣.
Mijn dochter heeft er ook last van.. Ik dacht dat tandjes nog niet kon maar dus wel..🙈 Ook kwijlt ze veel en op handjes en voetjes sabbelen.. Ze is verder gelukkig erg vrolijk en speels..
Kan ook zonder tandjes. Het kan ook bij je kindje horen. Dat het dus op den duur ontstaat. Neemt niet weg dat hij het niet had, dus ben alert de komende tijd.
Maar is hij verder vrolijk en alert zal t vast ok zijn.