12 Reacties

4 jaar geleden

Wat vervelend. Ik kan je helaas niet helpen hierin. Misschien is het slim om cb of huisarts te bellen hiervoor

4 jaar geleden

Mijn kleine heeft dit ook gehad, en dit komt omdat hij koemelk allergie heeft. Eczeem komt altijd ergens vandaan!

4 jaar geleden

Reactie op kaki

Mijn kleine heeft dit ook gehad, en dit komt omdat hij koemelk allergie hee ...
Waren er ook andere symptomen naast geïrriteerde ogen? En welke voeding geven jullie nu? Ja ik heb al een tijdje het vermoeden dat het iets met voeding zou kunnen zijn. Hij is bijna 6 maanden en nog steeds last van krampjes. Zijn scheetjes zijn echt qua geur echt extreem heftig 😂, zeggen ook de dames van het kdv. Hij drinkt ook niet graag, drinkt nog steeds kleine beetjes 100 ml en meerdere flesjes.

4 jaar geleden

Reactie op Midnight

Waren er ook andere symptomen naast geïrriteerde ogen? En welke voeding gev ...
Oeh ja dat klinkt echt hevig als melkallergie!! Jhaïro had ook extreem veel last van buikkrampen, na welke voeding gewoon en in de nachten niet kunnen slapen. Erg gefrustreerd want had erg honger maar kon niet goed drinken. En eczeem.

4 jaar geleden

Reactie op kaki

Oeh ja dat klinkt echt hevig als melkallergie!! Jhaïro had ook extreem veel ...
We gebruiken de voeding van Nutramigen! Overleg even met het CB want je krijgt een vergoeding!

4 jaar geleden

Wij hebben dit gehad toen wij in het ziekenhuis lagen. Verpleging dacht toen aan eczeem, kinderarts zei dat het berg was. Rode bultjes idd, werd steeds erger. Anders cb even een appje doen?

4 jaar geleden

Zo was het begonnen

4 jaar geleden

Op zijn ergst

4 jaar geleden

Dit krijgt hij nog af en toe als hij iets eet waar hij niet tegen kan! Bijv, appel of aardbei, en deze bultjes beginnen vaak ook op zijn oogleden

4 jaar geleden

Net met CB gebeld. Ja hij groeit gewoon goed, dus de kans is heel klein dat het koemelkallergie is. 🤷🏻‍♀️ Misschien toch de huisarts proberen.

4 jaar geleden

Reactie op Midnight

Net met CB gebeld. Ja hij groeit gewoon goed, dus de kans is heel klein dat ...
Bij mij hebben ze ook niet geholpen. Heb zelf de beslissing genomen en actie in gemaakt. Beste keuze ever!

4 jaar geleden

Reactie op Midnight

Net met CB gebeld. Ja hij groeit gewoon goed, dus de kans is heel klein dat ...
Onze meid volgde ook mooi haar gewichts en groeicurve.. en plots had ze bloed in haar stoelgang op 3maand leeftijd.. koemelk + ei allergie hebben we uiteindelijk ontdekt (door dingen uit mijn dieet te halen en er weer een voor een aan toe te voegen) jeukende ogen kunnen echt wel teken van allergie zijn! Volg je buikgevoel!