13 Reacties

4 jaar geleden

Hi! Ik gebruik het dagelijks. Ik drink 1 glas tijdens het avondeten. Voor mn zwangerschap hielp het heeel goed maar nu iets minder haha. Ik doe het dan in een longdrinkglas馃槉

4 jaar geleden

Hi! Ik gebruik het dagelijks. Ik drink 1 glas tijdens het avondeten. Voor m ...
Kheb er vandaag al 3op.... Nog weinig resultaat 馃檲

4 jaar geleden

De laxo van roosvicee schijnt ook erg goed te zijn voor een betere stoelgang. Ik lees graag mee ben ook benieuwd namelijk

4 jaar geleden

Reactie op Mommy2be1

De laxo van roosvicee schijnt ook erg goed te zijn voor een betere stoelgan ...
Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij is dat nu hetzelfde. Als je zoekt op Roosvicee laxo staat er ook 'pruimen' bij op.

4 jaar geleden

Laxo en pruimen is hetzelfde. Bij mij helpt het bij 1 glas al..

4 jaar geleden

Ik dronk 1 glas per dag. De eerste fles is leeg maar heb niet het idee dat het erg geholpen heeft..

4 jaar geleden

In de ochtend voor het ontbijt met wat lauw water. Niet meest lekkere combinatie maar helpt mij wel. De naam is inderdaad veranderd, laxo heet nu pruimen.

4 jaar geleden

Ik heb 1 fles geprobeerd met 2 glazen per dag maar heb niet het idee dat het iets deed, dus ben er mee gestopt.

4 jaar geleden

Ik doe glas per dag en als dat nog niet fijn is neem ik pruimensap van zonnatura, rietje is wel aan te raden als je er niet van houdt haha

4 jaar geleden

Ik krijg het bijna niet weg roosvice pruimen 馃あ

4 jaar geleden

Reactie op SRNA95

Ik krijg het bijna niet weg roosvice pruimen 馃あ
Meen je dat?? 馃き Ik zelf vind het echt wel te drinken 馃槈 smaken verschillen h猫!

4 jaar geleden

Meen je dat?? 馃き Ik zelf vind het echt wel te drinken 馃槈 smaken verschille ...
Ik drink dat echt kokhalzend op , 馃槀

4 jaar geleden

Ik gebruik het nu niet meer zoveel maar als ik last heb een glas s morgens en een glas s avonds. In combinatie met vezelrijk eten en fruit kon ik veel makkelijker en sneller 馃挬