Hoi!
Ik ben nu 7+2 en heb continue rugpijn. Het is een aanwijsbare plek en als ik beweeg of oprek doet 't zeer. Vooral ook bij lang zitten of staan. Voelt echt als een overbelaste spier of gewricht, maar heb niks gedaan. Meer herkenning hier?
Hi!
Hier hetzelfde verga van de pijn. Heb echt zo een rugpijn. Net zitten afwassen kon niet meer hier ook 7 weken plus 5 dagen maar dit had ik al sinds week 5
Ik 7+4 en heb dit sinds gisteren ook. Moet langzaam lopen anders wordt het erger. Heb wel een lichte hernia, wellicht wordt dit door de zwangerschap erger maar dat weet ik niet
Hi, hier het zelfde probleem, bij lang zitten verergerd het. Dacht eerst dat het blaas ontsteking was. Maar gelukkig niet! Het zal er allemaal wel bij horen 7+5 weken
Onderrug kan duiden op bekkenpijn. Ben om mijn eerste zwangerschap helaas ervaren geweest daarmee. Best wacht je niet te lang met het opzoeken van een bekkenfysiotherapeut om advies in te winnen. Oh ja: en de enige manier waarop je bekken rusten, is liggen.
Hier met 4,5 ook al last van m鈥檔 onder rug! 馃槀 voel me net 80 als ik opsta ...
Ja haha zelfde! Ben 5+4 en ben net een oud wijf. Man man man wat een zere onderrug! Maar als dit betekend dat ik zwanger ben en er iets in mij groeit ben ik heel blij met mijn zere rug 馃槀馃憤