37 Reacties
5 jaar geleden
Ja ,mijn vriend vind een bolle buik aantrekkelijk.
2de zwangerschap en het valt me alweer op :) wees blij ! Sommige mannen hebben een heel laag libodo tijdens de zwangerschap van hun vrouw
5 jaar geleden
Reactie op Jen N
Seks.. wat is dat ook alweer😳😜 sinds ik zwanger ben doen we het niet meer ...
Klinkt dom maar jullie moeten jezelf dwingen.. tijdens onze slopende ivf traject hadden wij ook geen zin, tot onze arts zei dat we onszelf moeten dwingen ( zaad moest er om de zoveel dagen uit voor kwaliteit) tot een paar keer aan toe. Van sex hebben krijg je zin in sex je lichaam zegt dat ie niet meer wil omdat het niet gedaan word. Na 2x in een week gedwongen kwam het echt weer terug.
5 jaar geleden
Reactie op Annien
Klinkt dom maar jullie moeten jezelf dwingen.. tijdens onze slopende ivf tr ...
Het klinkt niet alleen dom.... Gedwongen seks hebben, hoe moet ik dat voor me zien precies? Krijg je werkelijk een gevoel van plezier, liefde en geluk wanneer je geforceerd seks hebt met elkaar , of reageer jij onder het mom van ruwe seks.. het kopje gedwongen seks komt daar inderdaad eerder bij kijken. Het moet je maar zinnen, zal niet voor iedereen weggelegd zijn. Ik probeer het in iedergeval niet, luister heerlijk naar mijn lichaam en heb wel weer seks als ik er aan toe ben. Die superzaad hebben we de eerst komende 2 jaar vast niet nodig
5 jaar geleden
Reactie op Annien
Sorry maar zie dat ook niet echt zitten.. Daar word de seks toch ook niet beter op? Het doen omdat het maar moet..
5 jaar geleden
Reactie op Jen N
Herkenbaar, mijn libido is ook gezakt naar 0. Zo heel af en toe doen we het,moet mij er wel toe zetten. Geniet er wel van op dat moment. Dus klopt niet altijd dat vrouwen alleen maar zin hebben als ze zwanger zijn😅
5 jaar geleden
Bij ons is het niet anders dan anders. Ikzelf had al een hoog libido en dat is gelukkig niet veranderd. Ook dat van mijn vriend niet. Hij vind mij juist erg mooi, nu alles wat ronder wordt. Ik vind dat je er samen van moet genieten en er plezier in hebt. Niet dat het een “moetje” wordt. Ik ben altijd heel open naar mijn vriend over seks. Als hij te ruw is, geef ik dat aan. Als ik merk dat ik er plezier in heb, vraag ik altijd daarna wat hem zo “wild” maakte. Vind dat fijn om te horen. Mijn vriend is niet plots veranderd!
5 jaar geleden
Reactie op Jen N
Dit hebben wij ook. Maar vooral omdat ik zo enorm misselijk ben geweest. Moest er gewoon niet aan denken en hij hield daar gelukkig rekening mee ❤️ voel me nu wat beter, dus binnenkort wordt het vast weer vuurwerk 🥳
5 jaar geleden
Reactie op Annien
Klopt wel! Wij hebben ook een traject gehad, ik heb geen of weinig eisprongen van mezelf (2 in een jaar) en dacht dat die van mij eraan kwam, toen 2,5 maand lang om de dag gesext, was even dwingen inderdaad en daarna ging het vanzelf. Tot 1,5 maand en toen werd het best lastig hahhaha.
5 jaar geleden
Ik heb nul zin. Vind het echt dramatisch, niet voor mezelf maar wel voor mijn vriend. Die neemt het mij niet kwalijk maar die is wel echt seksueel gefrustreerd en is zijn eigen hand wel zat nu 😅 Als ik me er toe zet heb ik wel echt plezier. Tis wat dat betreft net als de sportschool.. als je er eenmaal bent is het top, maar ik kan me er maar niet toe zetten 😆
5 jaar geleden
bij ons lag het ivm mijn misselijkheid even stil en sinds kort is het weer vaak gezellig haha.. ik smelt vooral als ik zie hoe mijn vriend naar mij en mijn buikje kijkt 🥺 had ik nooit verwacht dat het zoveel met een stoere vent zou doen haha. Ik zou zeggen genieten dames, ieder op zijn eigen manier. Er is geen goed of fout! En als het er niet van komt, ach.. als je het maar fijn hebt saampjes toch❤️
5 jaar geleden
Reactie op 0821
Ik heb nul zin. Vind het echt dramatisch, niet voor mezelf maar wel voor mi ...
whaha ik las dat je zei, ik heb nu al zin... sorry moest even 2 x lezen 🤣
5 jaar geleden
Reactie op Frenkiex
Mijn man kan er ook geen genoeg van krijgen de laatste tijd! Misschien heb ...
Ik denk soms ook dat mijn man meer 'zwanger' is dan ikzelf :p sinds ik zwanger ben heb ik totaal geen cravings meer, terwijl hij normaal heel gezond leeft en nu continu snoept :p
5 jaar geleden
Wij hebben amper sex. Ik vind mezelf nu mega lelijk met een dikker wordende buik. En ik ben instant misselijk. Het is niet dat ik geen behoefte heb. Maar ik kan mezelf slecht naakt zien. Ligt aan mijn verknipte zelfbeeld ☺️