22 Reacties

2 jaar geleden

Ik zou je aanraden naar een goede schoenwinkel te gaan en te gaan passen. Wij hebben verschillende merken geprobeerd en uiteindelijk zat kipling het beste, vanwege hoge wreef. De kwaliteit van de merk sandalen waren daar allemaal goed, maar ik ben echt heel blij dat de kipling hem past! Ik ben er enorm tevreden over.

2 jaar geleden

Mijn tip is vooral om te gaan passen ipv online te bestellen. Wij hadden sandalen besteld van een goed merk (hetzelfde merk als haar dichte schoenen), maar deze wilde ze écht niet aan en ze bleef maar nee en uit roepen. Tijdens het passen bij schoentjes ook gehad dat de ene maat te klein was maar bij een maat groter de tenen niet eens onder de band uitkwamen. Heel vreemd, maar welk schoentje past is dus echt per kindje verschillend. Wij zijn hier uiteindelijk bij sandalen van Shoesme uitgekomen.

2 jaar geleden

Wij hebben laatst de sandalen van shoesme gekocht voor ons mannetje.. ik vind ze echt perfect en ideaal! Heb er een fotootje bij gedaan. Ze zijn lichtgewicht en goed voor kindjes met een hoge wreef en wat voller voetje (precies wat onze kleine man heeft).. al met al heel tevreden.

2 jaar geleden

Wij hebben sandaaltjes van teva, lichtgewicht, kunnen in de wasmachine (dus ook ideaal voor op de opvang) en kan je op 3 plaatsen aan de voet aanpassen door middel van klittenband. Ik vind ze echt ideaal! Daarnaast heeft mijn dochter nog wel 'nette' sandaaltjes van bunnies

2 jaar geleden

Onze dochter heeft er van stones and bones.

2 jaar geleden

Wij hebben sandalen van kipling ben ik zeker tevreden over

2 jaar geleden

Geox sandalen loopt ze hier geweldig op. met dichte achterkant. Enige nadeel is dat het stiksel heel scherp was van een sandaal en ze ze dus niet meer aan wilde. Heb er tape op gedaan en nu wel weer

2 jaar geleden

Wij hebben deze voor onze dochter. Ze loopt er echt heel goed op.

2 jaar geleden

Reactie op Annien

Wij hebben deze voor onze dochter. Ze loopt er echt heel goed op.
Die hebben wij ook :) mijn dochter loopt er ook goed op

2 jaar geleden

Wat een prijzen zeg 😱. Mijn dochter (nu 5) slijt zeker twee paar sandalen per zomer, dus ik haal ze lekker bij de Action of Bristol 😅. Daar hebben ze ook sandalen met een wat dikker voetbed.

2 jaar geleden

Let op dat je sandalen met een dichte achterkant neemt, wij hebben ze van bluebox voor onze tweeling, niet de mooiste maar wel stevig, ze lopen er goed op en ze waren ook nog betaalbaar

2 jaar geleden

Teva sandalen

2 jaar geleden

Ik zou naar een plaatselijke kinderschoenenwinkel gaan, dat brengt je zoveel gemak. Onze zoon heeft deze sandalen van Develab en ook Teva sandalen.

2 jaar geleden

Wij hebben deze. Zitten heel goed!

2 jaar geleden

Wij hebben sandalen van shoesme. Vond het zelf fijn dat deze dicht gaan met klittenband ipv een gesp. Het is al zo’n gepruts met die kleine voetjes.

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft sandaaltjes van timberland. De Kipling waren voor m’n zoontje te ruim en slap Ivm z’n smalle voetjes/enkeltjes. Deze hebben klittenband en zitten perfect, kunnen ook tegen water

2 jaar geleden

Teva’s en crocs! Ideaal met de opvang met schoonmaken. Die van leer lijken me leuk voor de sier maar geen doen met water/zand ☺️

2 jaar geleden

Ik heb via vinted nieuwe van Zara gekocht. Op alle 3 bandjes te verstellen. Fijne kwaliteit. Breed voetbed zodat de voetjes natuurlijke breedte kunnen blijven.

2 jaar geleden

Wij hebben deze en bevallen erg goed. Het is denk ik alleen echt een kwestie van zelf passen en even goed een stukje op laten lopen. Ik dacht dé sandalen gevonden te hebben; stevig voetbed, dichte achterkant maar onze dochter liep er voor geen meter op. Echt even uitproberen dus. Succes!

2 jaar geleden

Mijn dochtertje heeft van het merk salt water. Mega fijn en ze kunnen het water mee in. Ze loopt er graag op.