25 Reacties
5 jaar geleden
Wij hebben een lekkere fauteuil met een voetenbank omdat we die sowieso over hebben in ons interieur. Anders was ik voor een relax fauteuil gegaan. Ik vind deze erg mooi:
https://www.ikea.com/nl/nl/p/ekolsund-relaxfauteuil-gunnared-oudroze-s59297184/
5 jaar geleden
Ik ga ook niet voor een stoel op de babykamer. Nachtflesjes doen wij op de slaapkamer en anders beneden, even kijken nog hoe dit gaat verlopen! Ik hoop dat hij zsm doorslaapt 🤣👍🏻
5 jaar geleden
Maar on topic: ik zou dan lekker voor een schommelstoel gaan met hogere armleuningen!
5 jaar geleden
Intussen zwanger van nr 3 😁, ik ben heel blij met onze schommelstoel met hoge rug en armleuningen! Ik heb hem nu zelfs al op onze kamer gezet omdat ik daar zal gaan voeden. In bed voeden kan de eerste weken maar daarna moet ik toch comfortabeler zitten ( en voor de verschoning moet je toch uit bed ) veel beter voor mijn onderrug dan zittend op bed etc. En denk ook aan je nek, die heb ik met de 2e overbelast gehad....
5 jaar geleden
Reactie op Katrijnn
Wij hebben een schommelstoel met voetenbankje dat ook schommelt van quax. E ...
Wauw ik ben echt precies naar zoiets op zoek! Zien er super uit!
5 jaar geleden
Wij hebben deze schommelstoel. Gekocht via 2ehands voor een prikje en zelf wat opgefrist. Het was een rare jaren ‘70 bruin tint en nu lekker fris wit. (Heeft mijn man toen indertijd gedaan). Nog altijd heel blij mee, onze oudste is nu bijna 18 maand en we gebruiken het nog elke dag. Nu de laatste maanden wel niet meer voor borstvoeding, maar samen boekjes lezen op een schommelstoel gaat ook heel goed 😊
Kleintje nummer twee gaat er ook nog prima op gevoed kunnen worden 👍🏻

5 jaar geleden
Ik heb de poang van de Ikea. Zit heerlijk, kan ook erin wippen. Kussen zelf gekleurd v creme naar grijs en poten ga ik nog wit maken

5 jaar geleden
Reactie op Lies90g
Bij de Leen Bakker, heerlijk schommelstoeltje en ook in het grijs verkrijgb ...

Die heb ik ook. Erg fijne stoel!
5 jaar geleden
Zou wel gaan voor schommel stoel! Merk dat ik die nu erg mis! Schommel zelf heel veel, dus zit ook te denken om er 1 aan te schaffen ☺️
5 jaar geleden
Hier een hangstoel. Zit heerlijk.
Nu wel met betere kussens en geen lelijke strik 🙈
Ons eerste kindje vind het ook helemaal geweldig