25 Reacties

4 jaar geleden
Ik heb mijn baarmoederhals nooit laten bevriezen, maar is bij mij ook gevoelig. Ik bloedde vroeger ook regelmatig tussen menstruaties door of na de seks ...
Heb nu tijdens men zwangerschap ook al 2 maal een (bruine) bloeding gehad.
Elke keer na controle en echo bleek het ergens een bloedvaatje ofzo te zijn.

4 jaar geleden
Heb je wel eens een uitstrijkje laten maken ivm pap? Ik heb een pap 3 gehad ivm hpv virus, toen bloedde het ook regelmatig bij mij na de seks. Maar na behandeling (lisexcisie) nooit meer last van gehad

4 jaar geleden
Ja, ik heb hier ervaring mee. Paar jaar geleden last van contactbloedingen, toen laten bevriezen. Ik ben nu bijna 7 weken zwanger en last van bloedingen, ook af en toe vers bloed. Echo is vervroegd, was 4 dagen geleden. Vrucht intact, maar er was ook bloed te zien in de baarmoeder. Over 2 dagen wordt de echo herhaald, omdat de arts twijfelde of ze het hartje hoorde bij de vorige echo. Sterkte en succes!

4 jaar geleden
Ja, ik heb hier ervaring mee. Paar jaar geleden last van contactbloedingen, ...
Fijn om te horen dat ik niet de enige ben. Het kan dus weer opnieuw gebeuren na het bevriezen als je zwanger bent.
Hopelijk is bij jou over 2 dagen alles goed! Ik heb a.s. donderdag mijn eerste echo. Deze is een week naar voren gehaald i.v.m. het bloeden dus even afwachten. Tot op heden voel ik me nog niet echt zwanger (geen idee hoe dat voelt trouwens 馃檲) maar misschien dat ook de kwaaltjes ook pas krijg als de echo goed is. Wat een onzeker tijd toch! Jij succes bij de 2e echo!

4 jaar geleden
Je bent niet de enige! Bij mij zit weefsel aan de buitenkant van de baarmoederhals wat erg gemakkelijk bloed. Precies zoals jij beschrijft, bij druk op toilet, sporten en gemeenschap.. Heb dit al 2x laten bevriezen, maar bij mij komt het telkens terug helaas. Nu met de zwangerschap schiet ik er stiekem toch wel van in de stress en ga ik het woensdag bij het intake gesprek met de verloskundige even bespreken. Ik ga ervan uit dat het geen kwaad kan (de vk zei ook bij de aanmelding dat je bij een eventuele miskraam meer bloed verliest dat gepaard gaat met krampen), maar het is geen fijn gevoel, zeker als je helder bloed verliest. Het zou fijn zijn als we elkaar een beetje op de hoogte kunnen houden en eventueel geruststellen! Liefs!

4 jaar geleden
Ja heel fijn om te horen dat jij er ook last van hebt (ondanks dat ik het natuurlijk niemand gun maar geeft wel wat geruststelling). Ik schoot donderdagavond en vrijdag helemaal in de stress omdat het zo helder rood was. Gelukkig was het in de avond ook weer weg en nu doen nog wat bruine afscheiding gehad + 1x op het toilet. + ik heb voor de rest nog niet echt symptomen wat dan ook niet echt helpt voor het zelfvertrouwen. Maar we wachten gewoon even af, meer kunnen we helaas niet doen.
Ik heb a.s. donderdag de echo, ik zal je dan op de hoogte houden, doe jij dat ook?

4 jaar geleden
Reactie op BEOS29
Ja heel fijn om te horen dat jij er ook last van hebt (ondanks dat ik het n ...
Oh sorry ik zie nu dat ik 2 mensen door elkaar haal. Sorry. @Betsy88 hoe ver ben jij? En heb jij al een echo gehad? Of woensdag voor het eerst bij de vk? Fijn om contact te houden, elkaar wat moed en zelfvertrouwen geven zou veel helpen!

4 jaar geleden
Reactie op BEOS29
Oh sorry ik zie nu dat ik 2 mensen door elkaar haal. Sorry. @Betsy88 hoe ve ...
Ik ben nu 5+4 (naar eigen inschatting). Woensdag de intake en de 30ste de eerste echo.
Heb verder ook heel weinig symptomen, alleen gevoelige borsten en (sneller) vermoeid.
Jij heel veel succes donderdag! Zal voor je duimen en inderdaad fijn als we elkaar op de hoogte houden! Hoe ver ben jij?
Liefs!

4 jaar geleden
Reactie op BEOS29
Fijn om te horen dat ik niet de enige ben. Het kan dus weer opnieuw gebeure ...
Heel veel succes donderdag! Ik schrok me de eerste keer wezenloos van het verse bloed, maar het duurde ongeveer 1,5 uur en had geen krampen oid. De verschijnselen van een miskraam had ik dus niet, dat was een geruststelling. Over de verschijnselen: dat schijnt erg te verschillen per vrouw, dus probeer je je niet teveel te spiegelen aan anderen. Ik voel verder ook niets, behalve gevoelige borsten.
Veel succes nogmaals! Ik hoop dat het allemaal goed is 馃崁馃檹馃徎

4 jaar geleden
Reactie op Betsy88
Ik ben nu 5+4 (naar eigen inschatting). Woensdag de intake en de 30ste de e ...
Ik ben 5+2 naar eigen berekening. Maar een onregelmatige cyclus dus hoop daar donderdag ook wat meer duidelijkheid over te krijgen. Dus we lopen ongeveer gelijk! Wel spannend pas de 30ste pas de echo, wie weet kan die wat naar voren gehaald worden als je aangeeft dat je je zorgen maakt? Hopen dat de dagen om vliegen zoals ze voor mijn zwangerschap om vlogen (nu helaas niet meer 馃檲) zodat ik in ieder geval weet dat het goed zit.

4 jaar geleden
Heel veel succes donderdag! Ik schrok me de eerste keer wezenloos van het v ...
Dank je! Ja vers bloed is nooit goed en ik schrok ook ontzettend. Bij mij duurde het wel iets langer maar dat was voor de bevriezing ook dus we wachten maar even af. Hopelijk is alles goed, ik laat het donderdag weten!

4 jaar geleden
Reactie op BEOS29
Dank je! Ja vers bloed is nooit goed en ik schrok ook ontzettend. Bij mij d ...
Toch schijnt het dat 30% van de zwangere vrouwen last heeft van vers bloed. Het kan dus ook onschuldig zijn. Maar je schrikt enorm en je maakt je toch zorgen. Ik duim voor je! Ik laat je morgen ook weten wat mijn uitslag echo is 馃崁馃檹馃徎

4 jaar geleden
Reactie op BEOS29
Ik ben 5+2 naar eigen berekening. Maar een onregelmatige cyclus dus hoop da ...
Leuk dat we ongeveer gelijk lopen!! Is dit ook je eerste? En ben je 29?
Ik 32 en de eerste keer zwanger 馃グ
Ik kaart het woensdag gewoon aan en dan zien we wel. Ik verwacht dat ze me gewoon gerust kan stellen en dan wacht ik ongeduldig tot de 30ste op de echo, dan is de kans ook groter dat we het hartje horen. Wel spannend allemaal hoor!

4 jaar geleden
Reactie op Betsy88
Ik ...
Ja is ook mijn eerste, dus alles is nog nieuw! Klopt ben 29 馃槉 Benieuwd hoe het woensdag bij je gaat, laat je het weten?
Ik heb de afspraak voor nu en week naar voren gehaald en ik heb 6-1 de intake maar misschien dat die nu ook naar voren wordt gehaald? Ach ik wacht het maar af, helaas kunnen we niet meer doen.

4 jaar geleden
Reactie op Betsy88
Ik ...
Maak nu op uit voorgaande berichten dat je idd 29 bent en van de eerste! Gezien het bevolkingsonderzoek volgend jaar en je niet weet hoe een zwangerschap voelt. Dan zitten we in hetzelfde schuitje!
Fijn om te kunnen kletsen met iemand die hetzelfde voelt en meemaakt!