6 Reacties

4 jaar geleden

Ik herken wel af en toe ineens hard huilen in z'n slaap. Normaal huilt hij zelden.. Dus dan zitten wij rechtop in bed. Maar hij doet dit echt in zijn slaap.

4 jaar geleden

Snikken doet hij hier ook wel eens in zijn slaap. Maar let eigenlijk niet op of hij slap wordt. Bedoel je dat ze een paar minuten geen adem haalde of dat ze telkens haar adem even inhield? Dat doet hij hier namelijk best vaak.

4 jaar geleden

Als je het niet vertrouwd zou ik gewoon de huisarts bellen. Liever 1x te vaak dan te weinig. Kan het iets van slaapapneu zijn?

4 jaar geleden

Rox snikt ook wel eens in haar slaap, daarna begint ze dan te huilen. Wij denken dat het met dromen te maken heeft. We maken ons geen zorgen, maar als je dat wel doet, zou ik toch even de HA contacten. Beter 1x teveel dan te weinig

4 jaar geleden

Reactie op GwendoRic

Snikken doet hij hier ook wel eens in zijn slaap. Maar let eigenlijk niet o ...
Ze haalt denk ik dan heel oppervlakkig adem, met die snik. Ademt niet door zeg maar. Af en toe is niet erg, maar dit was een paar minuten achter elkaar. We hebben de huisartsenpost gebeld en moeten het even goed in de gaten houden. We krijgen haar door even een prikkel te geven om haar een beetje wakker te krijgen weer in haar 'gewone' ademhaling. Hebben nu de babyfoon echt vlak naast ons staan en er ligt nu een matras in de babykamer waar vannacht 1 van ons gaat slapen. We moeten het even filmen als het weer gebeurd zodat we dit aan de huisarts kunnen laten zien.

4 jaar geleden

Reactie op -Pip-

Ze haalt denk ik dan heel oppervlakkig adem, met die snik. Ademt niet door ...
Ik ga ook eens opletten wat mn zoontje doet als hij zo snikt. Hij neemt sowieso al vaak oppervlakkig adem en ik heb het idee dat hij wat slaapapneu heeft. Sterkte vannacht!