11 Reacties
4 jaar geleden
Hebben wij onlangs ook aangeschaft. Nu blijkt dat het blad van de stoel niet volledig glad is waardoor die dus niet blijft plakken. 😅 Het wordt nu dus alsnog rond gesmeten. Maargoed, dit is wel een leuke. Hij is van de Van Asten Babystore.

4 jaar geleden
Reactie op MeerieVeerie
Hebben wij onlangs ook aangeschaft. Nu blijkt dat het blad van de stoel nie ...

Ik las dat ze bij HEMA enzo van dat plak plastic hebben wat je op het blad kunt doen. Wel af en toe vervangen. Dan blijft het wel plakken ;) (weet niet meer waar ik het gelezen heb maar misschien kan je er op googlen)
4 jaar geleden
Reactie op Loon_21
Ik las dat ze bij HEMA enzo van dat plak plastic hebben wat je op het blad ...
Oh ja ik ga eens googelen!
4 jaar geleden
Reactie op MeerieVeerie
Oh ja ik ga eens googelen!
https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-augustus-2020/tips-voor-speeltje-bevestigen-op-stokke-tripp-trapp-tray-l0B079
Zoiets (was niet wat ik gelezen had maar hier staat zelfs een foto bij)
4 jaar geleden
Reactie op Loon_21
Ja wat een goed idee zeg! Dat ik daar zelf niet op ben gekomen zeg. Gewoon wat doorzichtig folie erop plakken en klaar. We hadden het speeltje al verbannen naar het bad. 🙈
4 jaar geleden
Reactie op MeerieVeerie
Ja wat een goed idee zeg! Dat ik daar zelf niet op ben gekomen zeg. Gewoon ...
Ben benieuwd of het werkt. Wij hebben sinds gisteren de tripptrapp ook staan met blad ;) voorlopig is het blad en het zitten van Zichzelf al interessant genoeg maar over een weekje is er waarschijnlijk wel wat meer nodig om haar te vermaken. Ik lees dus graag mee . Ook welke speeltjes met zuignap leuk zijn en blijven zitten
4 jaar geleden
https://www.intertoys.nl/shop/nl/intertoys/babyspeelgoed-en-peuterspeelgoed/bijtringen-en-rammelaars/playgro-stoelzuiger
Deze hebben wij gekocht. Zuignap een beetje nat maken. En blijft als een huis zo vast zitten
4 jaar geleden
Reactie op mendydv4
Deze hebben wij ook en is een groot succes!
4 jaar geleden
Freddie de vuurvlieg hebben wij! Knuffel variant om mee te spelen en plastic met zuignap voor op t dienblad. Wij hebben de playtray die is super glad dus daar plakt ie fantastisch op