7 Reacties

één maand geleden

Wij hebben bij de start een cadeau voor haar gekocht. Zogenaamd van de baby waar we haar speen aan gegeven hadden, als bedankje.

één maand geleden

Reactie op Itepietje

Wij hebben bij de start een cadeau voor haar gekocht. Zogenaamd van de baby ...
Wat voor cadeautje als ik vragen mag ?

één maand geleden

Wij hebben na 1maand zonder tut en in haar grote meidenbed de Pardoes knuffel van de Efteling beloofd en uiteraard ook gegeven.... Ik weet het, te gek🤣

één maand geleden

Reactie op Amomb

Wij hebben na 1maand zonder tut en in haar grote meidenbed de Pardoes knuff ...
Wat leuk!!!

één maand geleden

Reactie op moederaugustusss

Wat voor cadeautje als ik vragen mag ?
Wij hebben toen destijds een Disney princessen puzzel gegeven omdat onze dochter een extreme puzzelfanaat is + een vilten kerstboom met opplakbare versiersels.

één maand geleden

Nu met de zindelijkheidstraining hebben we groter uitgepakt door een grote Connetix magneettegel set te geven nadat onze dochter hier enorm veel plezier van had tijdens het 2 maanden lenen bij de Speelotheek. Uiteindelijk maakt het denk ik niet heel veel uit wat je geeft en hoe groot het is, als je kind er maar blij van wordt. Bij de zindelijkheid hebben we het cadeau overigens ook vooraf gegeven (dus niet nav het resultaat aangezien onze dochter van zichzelf al perfectionistisch is waardoor we de lat niet extra wilden verhogen). Weten dat het cadeau in huis was gaf al voldoende stimulans om zelf te beslissen dat ze ineens geen luier meer wilde. En ook bij de speen was het weten dat ze een cadeau kreeg de stimulans om zelf de brief met speen in de brievenbus te gooien ondanks dat ze het ook lastig vond. Werkte hier met beiden dus echt super goed.

één maand geleden

Reactie op moederaugustusss

Wat leuk!!!
Thanks, onze dochter is mega Efteling fan en we wisten dat dit een hit zou zijn! Overigens Tutjes samen verzameld en gezegd dat deze nu naar andere baby'tjes gingen en zij ondertussen een grote meis is.