17 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb dat ook al twee weken en ben intussen bijna 10 weken zwanger. Heb zelf geen idee wat het is, hopelijk niks met bekkeninstabiliteit te maken!

5 jaar geleden

Ja hier ook! Elke stap die ik zet trekt in m’n bil.

5 jaar geleden

Jaa ik heb dat ook rond de 8 weken gehad! Vlak daarna ook door mn rug gegaan met het aantrekken van een broek 😅. Dus loop nu bij de fysio en heb er geen last meer van eigenlijk.

5 jaar geleden

Ja hier ook!

5 jaar geleden

Ik had er letterlijk net over mijn man. 😭😂This alsof m’n bilspieren telkens uit het niets samen knijpen. Ik heb het soms ook als ik zit. Maar heb geen idee hoe het komt. Ik begon vanaf vorige weer er last van te krijgen, ben nu 11+4.

5 jaar geleden

Hier ook spierpijn in mijn billen. Was er niet zo van bewust maar nu ik jullie verhalen lees herken ik dat.

5 jaar geleden

Hier ook!! Wat fijn om te lezen dat jullie dat ook hebben! Ik ben toevallig gisteren naar de fysio geweest omdat ik ook bang was voor bekkeninstabiliteit. Het is inderdaad de spier in de billen (wel iets te maken met bekken, maar niet zo erg als instabiliteit) en die spier kun je het beste dagelijks oprekken. Op YouTube : rekken m. piriformis . Hier overigens 10.5 weken zwanger.

5 jaar geleden

Ik heb dit ook, maar mede doordat ik fibromyalgie heb en hypermobiel ben. Loop bij de bekkenfysio. Hier is het zo, dat door de hypermobiliteit (nu door zwangerschap verergerd), de spieren voornamelijk in mijn billendoekjes harder werken en zich aanspannen om alles recht te houden. Hier door slaat het op slot en heb ik continu spierpijn gevoel. Het zou bij een zwangerschap kunnen passen, goed om even een fysio te raadplegen.

5 jaar geleden

Reactie op Littlemisshope

Ik heb dat ook al twee weken en ben intussen bijna 10 weken zwanger. Heb ze ...
Ja hier ben ik dus ook bang voor! Hopelijk kan de fysio meer duidelijkheid geven volgende week 🤭.

5 jaar geleden

Reactie op Simmieee

Ja hier ook! Elke stap die ik zet trekt in m’n bil.
Ja heel herkenbaar. Soms moet ik echt even bijkomen van de stappen 🥴.

5 jaar geleden

Reactie op Melodyyy

Ik had er letterlijk net over mijn man. 😭😂This alsof m’n bilspieren telke ...
Bij mij gaat 't vaak over als ik even heb gezeten/gelegen. Maar ik heb een staand beroep dus soms is 't wel echt ff doorbijten 😖.

5 jaar geleden

Reactie op hestermusje

Hier ook!! Wat fijn om te lezen dat jullie dat ook hebben! Ik ben toevallig ...
Ik vind het ook fijn dat ik niet de enige ben! Thanks voor de youtube tip, ga 't meteen ff bekijken 😁.

5 jaar geleden

Reactie op Agnes95

Hier ook spierpijn in mijn billen. Was er niet zo van bewust maar nu ik jul ...
Ik was er ook niet echt bewust van. Totdat het vandaag erger werd. Moest letterlijk opstarten na iedere stap of als ik even gestaan had op dezelfde plek. 😖

5 jaar geleden

Ik had er aantal dagen geleden ook last van! Het ergste was als ik op bed lag, een aantal nachten vreselijk geslapen. Toen via YouTube een zwangerschap workout opgezocht en sindsdien gaat het beter. YouTube tip die hier gezegd is ga ik ook zeker proberen! 😃

5 jaar geleden

Reactie op Annuschka

Ik had er aantal dagen geleden ook last van! Het ergste was als ik op bed l ...
Weet je toevallig de naam van die work-out? Ik probeer van alles zelf nog maar niks lijkt te werken 😅.

5 jaar geleden

Reactie op Propje0821

Weet je toevallig de naam van die work-out? Ik probeer van alles zelf nog m ...
Zwanger & fit at home, een makkelijke work-out van maar een half uurtje.

5 jaar geleden

Yes! Ik heb hetzelfde dus ik volg