22 Reacties

4 jaar geleden
Ik snap dat je in paniek bent, maar probeer het los te laten! Gelukkig weet je het nu, dan kan je direct actie ondernemen.
Er worden heel veel gezonde kindjes geboren ondanks men dingen heeft gegeten die worden afgeraden (of hebben gerookt/alcohol gedronken).
Komt goed lieverd! Have faith! 🍀

4 jaar geleden
Reactie op Shans
Wist ik niet eens? En chiazaad en cacao zijn toch ook superfood?
Ja klopt dit zijn ook superfoods en word dus ook afgeraden. Wist het van lijnzaad en chiazaad, maar dacht van gedroogd fruit dat het wel kon. Maar niet dus.

4 jaar geleden
Reactie op waterlelie1996
Ik snap dat je in paniek bent, maar probeer het los te laten! Gelukkig weet ...
Ja ben echt heel streng hierin, heb een lange weg af moeten leggen om zwanger te raken. Dus ik baal hier enorm van dat ik dit niet wist. Dank je wel voor jouw lieve berichtje ❤️

4 jaar geleden
Vroeger wisten ze ook weinig wat wel en niet mocht en gelukkig zijn er heel veel baby's gezond geboren❤ ik zou maar niet stressen! Sommige vrouwen zijn zo lang zwanger en hebben t niet eens door drinken roken alles na maaaanden komen ze er achter en gelukkig is er vaak niets met de baby! Komt helemaal goed. Nu weet je het en ben je gestopt. Dat is een goeie mama!

4 jaar geleden
Ik snap je zorgen ook zeker, maar fijn dat je er nu achter komt en niet later! Ook bedankt voor je bericht, want het zette mij aan het denken. Ik eet de laatste tijd elke ochtend een hele lading lijnzaad door m’n yoghurt. Notabene op advies van de huisarts! Lees ik net in ZwangerHap dat je dat maar in kleine hoeveelheid (en tijdelijk!) mag eten ivm cyanogenen..... Nou, lekker advies van de huisarts!
Ook maar meteen weer mee stoppen dan!:)

4 jaar geleden
Reactie op HDeW
Ik snap je zorgen ook zeker, maar fijn dat je er nu achter komt en niet lat ...
Nee precies, ben blij dat ik er nu achter ben gekomen. Maar schrok er wel even van! Maar heb wel het idee dat het nog niet zo lang is geleden dat ze het op de rode lijst hebben gezet. En ik heb het inderdaad ook hierop gezet, om andere ook te waarschuwen. Dus graag gedaan, fijn dat ik er iemand anders ook mee heb kunnen helpen😘 raar dat je huisarts daar niet van op de hoogte is.

4 jaar geleden
Reactie op leonie12345
Wat valt er allemaal onder superfoods? 🙈
Chiazaad, gojibessen, moerbeien, lijnzaad (maar mag een bepaalde hoeveelheid) en misschien nog een aantal meer😅

4 jaar geleden
Reactie op Angeliqjuhh
Kennen Julie de zwangerhap app? Kan je opzoeken wat je wel niet mag🥰
Ja ken ik, kijk ik ook vaak op. Maar dit is me net ontschoten, niet verwacht dat het niet zou mogen.