8 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben dat ook. Ik lees graag mee.

3 jaar geleden

Welke kleur heeft het? Is het wit of neigt het naar geel? Onze dochter (2,5) heeft namelijk een "kaas molaar" dat krijg je gelijk vanaf de geboorte/doorkomen van de tandjes. Het is eigenlijk een glazuurafwijking. Je zou het bij de eerst volgende keer dat je zelf naar de tandarts gaat het even kunnen vragen.

3 jaar geleden

Ik weet dat mijn oudste zoontje (nu 5,5) dat ook had.. geloof dat dat inderdaad gewoon soort aanslag is van melk o.i.d. Hij heeft het nu in ieder geval niet meer..

3 jaar geleden

Reactie op EL1208

Welke kleur heeft het? Is het wit of neigt het naar geel? Onze dochter (2,5 ...
Hier dacht ik ook aan. Dat heeft mn nichtje ook en (voor zover te beoordelen) lijkt het er wel een beetje op

3 jaar geleden

Het is meer gelig dan wit, maar niet overduidelijk geel. Als ik zoek op foto's van kaas molaar, dan lijkt dat echt in de tand te zitten. Dit lijkt er op/tussen te zitten. We gaan het de tandarts eens vragen wat we hier het beste mee kunnen doen! Bedankt meiden!

3 jaar geleden

Vandaag heeft mijn man het nagevraagd bij de tandarts, het is tandsteen. Met een stokertje mogen we tussen zijn tanden. Pas vanaf 2 jaar controle (wennen) bij de tandarts. Dit ter informatie voor ouders wiens kind dit ook heeft!

3 jaar geleden

Net voor het eerst de tandenstoker gebruikt en het is al bijna weg!!

3 jaar geleden

Reactie op Bolle buiken Show

Net voor het eerst de tandenstoker gebruikt en het is al bijna weg!!
Fijn!