15 Reacties

4 jaar geleden

Lol, ik dacht even dat je probeerde hevige discussie los te laten barsten door te vragen of je een tattoo op je baby kon laten zetten. Maar je bedoelt een tattoo op jezelf dat gaat over de baby denk ik :')

4 jaar geleden

Ik denk dat de baby nog teveel groeit voor een tattoo. Ik zou een paar jaar wachten, tot de baby minstens 7 is, anders is een hagedis een uitgerekte draak tegen de tijd dat de baby 18 is. Smaken verschillen ook enorm, ik weet niet of de baby op zijn 18e nog zo'n fan van bumba is bijvoorbeeld.

4 jaar geleden

.

4 jaar geleden

Reactie op TS30

Ik denk dat de baby nog teveel groeit voor een tattoo. Ik zou een paar jaar ...
😂😂😂😂

4 jaar geleden

Zelf getekend en laten zetten voor beide kindjes

4 jaar geleden

Er is al een eerder topic gemaakt met tattoos! Misschien kun je daaruit ook inspiratie halen

4 jaar geleden

Wij twijfelen hier over. Ik denk dat het teveel uitrekt, maar zo is het wel op 'n plek die hij makkelijk kan bedekken als het niet gepast is. Maar misschien wachten we tot hij 7 is ofzo om dan een vette Pokémon tattoo te zetten

4 jaar geleden

Reactie op 1014

Er is al een eerder topic gemaakt met tattoos! Misschien kun je daaruit ook ...

4 jaar geleden

Reactie op TS30

Wij twijfelen hier over. Ik denk dat het teveel uitrekt, maar zo is het wel ...
Ja, leuk wel! Ik zou het doen! Mijn zoontje wil ‘I love mama’ op z’n borstkas. Ik vind dat niet heel gepast… dus nu mag hij het op z’n enkel.

4 jaar geleden

Ik vind haar nog een beetje te jong voor een tattoo 😂

4 jaar geleden

.

4 jaar geleden

Vandaag laten zetten met geboorte datum

4 jaar geleden

Jaimz Dominic, sterrenbeeld Leeuw🦁♥️

4 jaar geleden

ik ga een tattoo met de namen van mijn kinderen laten zetten en die komt onder me borst/ rib!

4 jaar geleden

Afgelopen weekend laten zetten 🥰