12 Reacties

2 jaar geleden

Mijn zoon deed dit ook een paar weken. Ik vond het ook vreemd, maar nu kruipt hij gewoon normaal rond op beide handen en knieen 🙈

2 jaar geleden

Hier worden überhaupt geen benen gebruikt bij het tijgeren 😅 Alleen als hij de bocht om wil, maar verder volledig op z’n armen. Als je verder geen belemmeringen merkt, komt dat heus vanzelf goed straks. Als je het echt niet vertrouwd zou ik het cb of een kinderfysio bellen. Even zorgen dat het je op film hebt dan ☺️

2 jaar geleden

Niet druk om maken hoor! Het valt mij altijd op (op mijn werk op een babygroep) dat ieder kind anders tijgert. De 1 gebruikt alleen de handen, de ander linkerarm en rechterbeen. Inderdaad 1 been omhoog zie ik ook soms. Ik denk meer dat ze het zo per ongeluk heeft uitgevonden en goed werkt en het daarom zo doet

2 jaar geleden

Hier deed Lara dat ook. Ze zit nu een paar dagen regelmatig op handen en knieën op en neer te wiegen om zo vooruit te komen... Gaat goed komen.

2 jaar geleden

Dit deed mijn zoontje niet, maar die gebruikte z'n linker been wel minder/minder goed. Bleek dat z'n heupje vast zat. Kwam de osteopaat achter(we gingen voor z'n reflux)

2 jaar geleden

Mijn dochter gebruikt ook maar één been! Daar zet ze zich soort van mee af de hele tijd.

2 jaar geleden

Mijn zoontje tijgert al bijna 3 maanden rond door het huis op 1 been. Hij gebruikt 1 been om zich af te zetten en de ander als een soort van stuur 😂 komt op die manier mega snel vooruit en kan inmiddels ook gewoon zelfstandig overeind komen, zitten en staan dus zou me er niet druk om maken. Ze komen allemaal op hun eigen manier vooruit en blijkbaar werkt dit voor jouw dochtertje ☺️

2 jaar geleden

Deed onze dochter ook. Veranderde zelfs in deze yoga pose 😂. Nu kruipt ze met beide benen/armen. Misschien voelen ze aan dat dat been meer getraind moet worden ofzo 🙈.

2 jaar geleden

Oh wat fijn om te lezen dat het normaal is. Thanx voor de antwoorden!!!

2 jaar geleden

Onze dochter hield 1 been stijf en met haar andere been zette ze zich af.. ondertussen sleepte ze zich naar voren met haar handjes.. nu kruipt ze ondertussen wel op handen en knieën

één maand geleden

Mega oud topic maar hier gebeurt dit al sinds 2e kerstdag Moet ik me druk maken?

één maand geleden

Mega oud topic maar hier gebeurt dit al sinds 2e kerstdag Moet ik me druk ...
Messchien kunt u haar naar de huisarts laten zien.