Net als velen ben ik braaf gestart met het insmeren van buik, borsten en billen. Ook al weet ik dat dit in de genen zit en je met smeren weinig verschil maakt. Ik heb nu door al dat smeren alleen een extreem droge huid. Je ziet echt de schilfers zitten op zwarte kleren en het lijkt bijna alsof ik aan het vervellen ben. Iemand hier ook last van en tips hoe ik dit kan aanpakken?
Hangt ervan af waarmee je smeert denk ik. Ik heb ook weleens gehad van een bepaalde olie, dat ik alleen maar uitdroogde. Ik smeer nu met Burt’s Bees Mama Bee Belly Butter en heb nergens last van 👌
Ik gebruik de olie van Weleda. Die werkt bij mij erg goed tegen dorge huid, ...
Deze gebruik ik ook! Super fijn. Ik ben normaal ook bekend met een hele droge huid. Nu nergens last van.
PTK123, wat gebruik je om te smeren? Bodylotion droogt de huid in het algemeen uit. Olie werkt beter. Misschien een ander merk proberen anders?
Het schijnt ook te komen als je te weinig drinkt. Je moet nu namelijk meer drinken ivm aanmaak vruchtwater e.d. gisteren nog even gecheckt bij de verloskundige. Mijn onderrug is namelijk echt een bak ellende, krab het nog net niet kapot van de jeuk.
Thanks dames, ik smeerde bio oil van Kruidvat huismerk en Weleda olie. Maar deze werken dus niet goed voor mij. Ik ga in ieder geval proberen meer water te drinken en heb de olie van Naïf net binnen!
Thanks dames, ik smeerde bio oil van Kruidvat huismerk en Weleda olie. Maar ...
Als de olie niet goed werkt voor jou, kan je misschien eens een body butter proberen. Ik heb de body butter van Mylène en ben daar wel heel tevreden van.
Dames ik ben intussen overgestapt op de O’Keeff’s bodylotion en ik wilde jullie deze tip niet onthouden. Echt een wondermiddel!! Een keer per dag smeren is voldoende en mijn huid is weer helemaal hersteld!