11 Reacties

4 jaar geleden
Ik heb hier een babynestje van. Gekocht op de negenmaandenbeurs voor mijn zoontje (2019). Deze is van goede kwaliteit en gaan we ook gebruiken voor ons meisje straks.
Naar de winkel ben ik verder niet geweest dus daar durf ik niets over te zeggen.

4 jaar geleden
Ik heb veel van mamaloes en is heel erg goede kwaliteit en heeft heel veel zelfde merken dan andere baby shops maar goedkoper

4 jaar geleden
Ik heb een voedingskussen van de Mama Loes, kwaliteit is prima maar ik heb niet een van de goedkoopste van daar. Wij hebben ook een ledikantje van de Mama Loes waar we heel blij mee zijn, maar ook niet de goedkoopste van daar. Ook nog daar gekeken voor een kinderwagen, maar die vonden we allebei wel heel erg tokkie daar 🙈. Ik neem aan dat je naar de Mama Loes op de woonboulevard gaat? Op loopafstand zit ook een hele grote Prenetal en de Babydump.

4 jaar geleden
Ik heb een voedingskussen van de Mama Loes, kwaliteit is prima maar ik heb ...
Ja klopt! Prénatal kan ik dromen (is de enige babywinkel in Noord-Holland Noord) en Babydump staat ook op de planning 😊 Maar die hebben niet zoveel eigen merk. Meerder de bekendere merken

4 jaar geleden
Hi hi, mama loes is super leuk. Maar in Utrecht is die zo klein dat is echt niet waard om een uur voor te rijden. Denk dat je met een kwartier de winkel weer uit bent

4 jaar geleden
Reactie op Mandy Krouweel
Hi hi, mama loes is super leuk. Maar in Utrecht is die zo klein dat is echt ...
Welke winkel van ze is super leuk dan? 😊

4 jaar geleden
Reactie op Stephaniemr89
Welke winkel van ze is super leuk dan? 😊
Dat durf ik echt niet te zeggen. Ik woon er vlakbij dus ik ga meestal daarheen. Maar als je er echt een uur voor moet rijden is dat echt niet de moeite waard.. wat wij wel heel leuk vonden was van asten en babypark. Van asten is ook niet heel duur maar is super groot en kan je wel even lekker winkelen

4 jaar geleden
Volgens mij zijn alle MamaLoes winkels niet super groot (niet zo groot als sommige Babypark of Prenatal megastores in ieder geval). Wij zijn daar wel wezen kijken, maar niks gekocht.