20 Reacties

4 jaar geleden

Rijstwafels met zout? Crackers met zout? Ik heb ook een lage bloeddruk, maar dokter zei liever laag dan hoog

4 jaar geleden

Zoute noten, zoute crackertjes van LU of andere zoutjes? Ik probeer het een beetje af te wisselen!

4 jaar geleden

Dropjes mag je niet te veel omdat die een te hoge bloeddruk kunnen geven, dus misschien dropjes? Succes, heel vervelend zo'n lage bloeddruk!

4 jaar geleden

Reactie op Annieeetje

Dropjes mag je niet te veel omdat die een te hoge bloeddruk kunnen geven, d ...
Bedoel dan dus zoete dropjes 馃槉

4 jaar geleden

Heb hier bij de eerste veel last van gehad. Gelijk eten als je opstaat (toastjes bijv.). En had op werk wasa rosemary sea salt en opkikker liggen als het nodig was. En aan de max voor dropjes heb ik me nooit gehouden en 鈥榮 avonds naturel chips als ik flauwtjes was. Bij mij was het vooral in het begin, hoe verder je bent hoe hoger (voor jou dus normaler) je bloeddruk wordt. Succes ermee!

4 jaar geleden

Hier ook een lage bloeddruk, op een gegeven moment zelfs 83/43馃槵. Ik eet een dropje. Gezouten zonnebloempitten en note. En probeer langzame suikers te eten om de dip te voorkomen. Het is een opgave maar het helpt kleine beetjes. Het ergste was met week 6 nu gaat het wel weer een beetje maar blijft laag. Koud/warm voeten bad kan helpen en de beste remedie is buitenlucht

4 jaar geleden

Kaas (is ook goed voor de calcium), cup-a-soup?

4 jaar geleden

Zeezout chips? Extra zout toevoegen bij je avondeten? Andere drop die minder zout is? (Volgens mij maakt zoet of zout niet uit, alle drop varianten kunnen je bloeddruk verhogen dacht ik)

4 jaar geleden

Ja drop is drop wat dat betreft. Ieder snoepje waar ook maar iets van dropsmaak aan zit is bloeddruk verhogend.

4 jaar geleden

Misschien dat himalaya zout werkt?

4 jaar geleden

Veel water drinken en aquarius... zoute crackers en het eten wat meer zouten... dat waren de tips van mijn huisarts... bij mij 12 weken bijna en het ergste lijkt door te zijn 馃槉

4 jaar geleden

Zoethout thee? Dat bevat hetzelfde bloeddruk verhogende stofje als drop. Soepstengels met zeezout van de Jumbo zijn ook een aanrader.

4 jaar geleden

Ik heb ook een lage bloeddruk en heb nu ineens zin in van die salmiak dropjes dus die eet ik ook lekker. Geen handenvol ofzo maar af en toe eentje. Zoethout of sterrenmint thee kun je ook proberen en inderdaad dingen met zout

4 jaar geleden

Wel oppassen hoor, dat je niet te veel zout binnen krijgt. Een lage bloeddruk is 茅茅n ding, kapotte nieten iets heel anders!

4 jaar geleden

Mijn verloskundige die gaf juist aan dat het goed is om een lage bloeddruk te hebben.Ze hebben natuurlijk liever laag dan hoog.Ik heb ook veel behoefte aan zoute dingen terwijl ik voorheen niet echt van hartig houd.Het is mooi dat je lichaam je seintje kan geven waar jij dus een tekort aan hebt tijdens je zwangerschap.Dus als je zin hebt in de gekste dingen gewoon eten we hebben het nodig馃憤馃徎

4 jaar geleden

Reactie op mammie2021

Mijn verloskundige die gaf juist aan dat het goed is om een lage bloeddruk ...
Ik heb een ietwat hogere bloeddruk en in mijn geval zeiden ze dat een lage bloeddruk voor mij juist alarmerend zou zijn. Het is net wat je lichaam gewend is.

4 jaar geleden

Reactie op mammie2021

Mijn verloskundige die gaf juist aan dat het goed is om een lage bloeddruk ...
Heel herkenbaar. Voorheen echt een zoetekauwer en nu kan ik ook genieten van hartige dingen... Wel even wennen haha! 馃槄

4 jaar geleden

Mijn vk zei juist dat een lage bloeddruk voor de baby heel goed is alleen als ik zelf duizelig zou worden moest ik zoute drop of iets anders consumeren

4 jaar geleden

Zoete drop werkt ook, daar zit namelijk hetzelfde stofje in wat je bloeddruk verhoogt. Drie dropjes per dag doet de trick :)

4 jaar geleden

Reactie op Little baby

Heel herkenbaar. Voorheen echt een zoetekauwer en nu kan ik ook genieten va ...
Helemaal mee eens 馃槄