20 Reacties

4 jaar geleden
Rijstwafels met zout? Crackers met zout? Ik heb ook een lage bloeddruk, maar dokter zei liever laag dan hoog

4 jaar geleden
Dropjes mag je niet te veel omdat die een te hoge bloeddruk kunnen geven, dus misschien dropjes? Succes, heel vervelend zo'n lage bloeddruk!

4 jaar geleden
Reactie op Annieeetje
Dropjes mag je niet te veel omdat die een te hoge bloeddruk kunnen geven, d ...
Bedoel dan dus zoete dropjes 馃槉

4 jaar geleden
Heb hier bij de eerste veel last van gehad. Gelijk eten als je opstaat (toastjes bijv.). En had op werk wasa rosemary sea salt en opkikker liggen als het nodig was. En aan de max voor dropjes heb ik me nooit gehouden en 鈥榮 avonds naturel chips als ik flauwtjes was. Bij mij was het vooral in het begin, hoe verder je bent hoe hoger (voor jou dus normaler) je bloeddruk wordt. Succes ermee!

4 jaar geleden
Hier ook een lage bloeddruk, op een gegeven moment zelfs 83/43馃槵.
Ik eet een dropje. Gezouten zonnebloempitten en note. En probeer langzame suikers te eten om de dip te voorkomen. Het is een opgave maar het helpt kleine beetjes. Het ergste was met week 6 nu gaat het wel weer een beetje maar blijft laag.
Koud/warm voeten bad kan helpen en de beste remedie is buitenlucht

4 jaar geleden
Zeezout chips? Extra zout toevoegen bij je avondeten? Andere drop die minder zout is? (Volgens mij maakt zoet of zout niet uit, alle drop varianten kunnen je bloeddruk verhogen dacht ik)

4 jaar geleden
Mijn verloskundige die gaf juist aan dat het goed is om een lage bloeddruk te hebben.Ze hebben natuurlijk liever laag dan hoog.Ik heb ook veel behoefte aan zoute dingen terwijl ik voorheen niet echt van hartig houd.Het is mooi dat je lichaam je seintje kan geven waar jij dus een tekort aan hebt tijdens je zwangerschap.Dus als je zin hebt in de gekste dingen gewoon eten we hebben het nodig馃憤馃徎

4 jaar geleden
Reactie op mammie2021
Mijn verloskundige die gaf juist aan dat het goed is om een lage bloeddruk ...
Heel herkenbaar. Voorheen echt een zoetekauwer en nu kan ik ook genieten van hartige dingen... Wel even wennen haha! 馃槄

4 jaar geleden
Zoete drop werkt ook, daar zit namelijk hetzelfde stofje in wat je bloeddruk verhoogt. Drie dropjes per dag doet de trick :)

4 jaar geleden
Reactie op Little baby
Heel herkenbaar. Voorheen echt een zoetekauwer en nu kan ik ook genieten va ...
Helemaal mee eens 馃槄