15 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb precies het zelfde mijn borsten zijn ook echt groter geworden mijn bhs passen niet ik lees even mee鈽猴笍

4 jaar geleden

Bralette's for the win!

4 jaar geleden

Same here! Tips zijn welkom idd 馃槉

4 jaar geleden

Ik heb bh鈥檚 gekocht in een maat groter (met beugel) zonder voorgevormde cups. Ideaal! Heb de Maya variant van de Hunkem枚ller 馃 Zat ook op een D en nu al op een E bij 4 +3 馃槺. Vond deze ook nog best sexy voor manlief 馃檲馃槀.

4 jaar geleden

Ik had ook al gelijk in week 4, 5 een cup erbij van e naar f... ik draag nu het liefste sportbeha鈥檚 maar bij de hunkemoller hebben ze ook voedingsbeha鈥檚 die ook gewoon zo voor tijdens je zwangerschap heel veel gebruikt worden door zwangere ladies vertelde de dame bij de hunk, die ga ik binnenkort aanschaffen. Meestal hebben ze in januari weer memberdays (-25%) dus even daar op wachten 馃憦馃徎

4 jaar geleden

Ik trek gewoon geen BH aan. Cup F maar als sinds een half jaar geen BH meer aangeraakt. Schijnt ook beter te zijn voor je spieren en je rug. Wel strakkere onderhempjes en dat is het. Enige nadeel is dat mn tepels al de gehele week op springen staan Maargoed, het is toch koud buiten.

4 jaar geleden

Ik draag eigenlijk altijd al beugelloze bh鈥檚 鈽猴笍 Van de Hema, zitten heerlijk - ook met cup D.

4 jaar geleden

Bij livera heb je wel fijne meegroei bh's. Zijn alleen niet zo modieus

4 jaar geleden

Ik heb een meegroei bh gekocht van Medela, via mamaloes.nl. Zit enorm fijn en ook na de zwangerschap kan je hem blijven dragen, zeker wanneer je borstvoeding geeft. Doordat er geen gekke haakjes aanzitten, zit 茅n ligt de nu erg comfortabel. Ik draag de bh voornamelijk thuis, geeft voldoende steun maar het geeft ook het gevoel alsof ik niks aan heb.

4 jaar geleden

Reactie op Mimi86

Bij livera heb je wel fijne meegroei bh's. Zijn alleen niet zo modieus
Had idd al gekeken, staat alleen nu slechts 1 zwangerschaps/voedings bh op 馃槄 keuze is reuze zullen we maar zeggen 馃ぃ

4 jaar geleden

Meegroei BH... Daar had ik nog nooit van gehoord... Perfect! Ik had enkele nachten geleden mijn eerste zwangerschapsdroom en het was een vreemde droom... Mijn bh paste enkel nog over mijn tepels.馃槀

4 jaar geleden

Reactie op ILOMA

Meegroei BH... Daar had ik nog nooit van gehoord... Perfect! Ik had enkele ...
Hahaha geniaal!

4 jaar geleden

Reactie op ILOMA

Meegroei BH... Daar had ik nog nooit van gehoord... Perfect! Ik had enkele ...
Hahaha geweldig die droom 馃槀 had er ook voor deze forum nog nooit van gehoord hoor maar lijkt mij ook ideaal!

4 jaar geleden

Ik heb gisteren in een Belgische winkel een meegroei bh gekocht van het merk Anita. Heel mooi en ook geschikt voor borstvoeding! Heb ook cup D

4 jaar geleden

Heb bij m鈥檔 vorige zwangerschap al eens naar meegroei bh鈥檚 gezocht, maar ik zag ze alleen maar zonder gewateerde cups. Nou dankjewel ik heb geen zin in een tepelshow in een shirt馃槼馃檲 iemand tips? Ik zelf heb nu graag een paar van die comfortbra topjes aan waar je losse gewatteerde cups in schuift alleen die cirkeltjes beginnen nu al aan de kleine kant te worden