20 Reacties
4 jaar geleden
Waarom moet babykleding “een beetje een geurtje hebben”? Lijkt me niet dat de baby daar iets aan heeft.
4 jaar geleden
Reactie op M30
Wij hebben persil sensitive, heel tevreden over. Volgensmij zit er weinig i ...
Ik gebruik ook persil sensitive, ook in de actie gekocht 2+3 gratis voor de geboorte en heb nu pas 3 flessen gebruikt, met toch wel 2-3x een was in de week (en voor de geboorte alles gewassen), dus je doet er ook echt lang mee!
4 jaar geleden
Ik las dat Seepje ook natuurlijke middelen gebruikt. Wij gebruiken nu Klok (zelfde als neutral eigenlijk) en ik ga binnenkort drupjes etherische olie proberen(lavendel) om het lekkerder te laten ruiken. Heb gehoord dat dat ook kan! Alleen nog niet erg in verdiept eerlijk gezegd😋
4 jaar geleden
Ik ben fan van Seepje! Het wast naar mijn idee ook schoner dan reguliere wasmiddelen. Het geurtje blijft niet echt in de kleding hangen, maar dat hoeft voor mij ook niet. De geuren zelf vind ik wel lekker ruiken. Niet zo mierzoet.
4 jaar geleden
Snap dat geurtjes lekker zijn, en tegelijk is parfum de meest allergene stof voor baby's. Wij gebruiken Klok waspoeder sinds een tijdje en merken dat dat z'n huidje wel goed doet. Hij had een heeeel droge huid, is echt verbeterd sinds in z'n badproducten, luiers en wasmiddel geen parfum meer zit.
4 jaar geleden
Wij gebruiken dreft ochtendfris en als wasverzachter soupline blauw of wit hangt van het wasgoed af. (Colruyt heeft regelmatige interessante aanbiedingen) ik was wel nog steeds de babykledij apart en niet samen met onze kledij