12 Reacties

3 jaar geleden
Ik heb ook een jollein slaapzak, maar vraag me soms af of die tog waarde wel klopt haha.
Andere slaapzakjes zijn met dezelfde tog waarde veel dikker.
Mijn kleine heeft ook altijd lange mouw romper en pyamapakje aan🙂 Temperatuur kamer wisseld heel erg tussen de 15.5 en 18 graden.

3 jaar geleden
Hoi! Wij hebben deze slaapzak van Jollein ook gebruiken hem met mouwen. Het is bij ons 18 graden op de kamer en hij draagt deze met een broekje, shirtje met lange mouwen en een romper met lange mouwen. Ik heb het idee dat hij het zo lekker warm heeft. Als we alleen een romper doen dan heeft hij het te koud en wordt hij wakker. Wat je doet lijkt me prima! Ieder kindje is ook anders :)

3 jaar geleden
Ik hou zelf niet echt rekening met de TOG waarden.
Als ik dat doe heeft mijn zoon het altijd te koud.

3 jaar geleden
Wij hadden die een maand geleden ook nog aan (inmiddels te klein). 19-21 graden de slaapkamer en alsnog een romper met lange mouwen en een pyjama en sokken. We hadden vaak de mouwen er wel af geritst dus de 2 tog. Maar in t begin wel met mouwen. En dan dezelfde kleding.
Ze is een koukleum. Doe wat je dochter fijn vindt, ongeacht wat de tabel zegt. Het is een richtlijn en goed om te proberen, maar als je merkt dat ze warmer nodig heeft, doe je lekker wat meer aan.
Ik deed het wel in stapjes. Eerst een broekje aan en dan kijken of het nog zo was. Zo ja, dan ook een shirtje aan. Etc

3 jaar geleden
Reactie op Dennise89
Ik heb ook een jollein slaapzak, maar vraag me soms af of die tog waarde we ...
Dat vind ik ook ! De jollein slaapzak met tog waarde 3 lijkt zo veel dunner dan een puckababy met tog waarde 2.. vind het dan ook steeds moeilijk wat ik best aandoe om ze niet te koud te kleden 🤔