82 Reacties

3 jaar geleden

Onze dochter werd gisteren 1, dit heeft ze afgelopen donderdag getrakteerd.

3 jaar geleden

Ik doe een bekertje met tandenborstel en een zakje baby maispopcorn 😅

3 jaar geleden

Reactie op Jen N

Onze dochter werd gisteren 1, dit heeft ze afgelopen donderdag getrakteerd. ...
Leuk! Heb je dit zelf geprint?

3 jaar geleden

Wij gaan straks deze maken voor op het KDV

3 jaar geleden

Ik ga een uitdeelboekje met grote maisstengel doen

3 jaar geleden

Onze kleine vent trakteert eind van de maand deze op de opvang ☺️ Een boekje met knijpfruit.

3 jaar geleden

Misschien een gekke vraag, maar is het heel gebruikelijk om ook op kdv te trakteren op deze leeftijd? Ik heb eerlijk gezegd nog nooit iets gezien/gehoord over kindjes die trakteerden bij ons kdv. Misschien doen ze het daar niet; ik ga het binnenkort even vragen :)

3 jaar geleden

Reactie op HDeW

Misschien een gekke vraag, maar is het heel gebruikelijk om ook op kdv te t ...
Bij ons word wel met elk dingetje getrakteerd 🙈 verschild mss ook per locatie

3 jaar geleden

Ons zoontje heeft dit getrakteerd. Voor de leidsters een bon voor 2 ijsbolletjes van de plaatselijke ijssalon en voor de kindjes de dikkie dik met een koekje van de kleine keuken met een uitdeelboekje van dikkie dik.

3 jaar geleden

Voor onze zoon heb ik dit geregeld voor op de opvang

3 jaar geleden

Lange vinger met vingerpopje

3 jaar geleden

Onze kleine vent trakteert eind van de maand deze op de opvang ☺️ Een boekj ...
Mag ik vragen waar jij die boekjes hebt gekocht?!

3 jaar geleden

Reactie op Mosj

Mag ik vragen waar jij die boekjes hebt gekocht?!
Uiteraard ☺️ Deze komen bij Bol.com vandaan.. 10 stuks voor €10: Bekijk Kikker - Kikker - Pannenkoeken / Aan het water - Uitdeelboekjes op: https://www.bol.com/nl/p/kikker-kikker-pannenkoeken-aan-water-uitdeelboekjes/9200000085063696?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

3 jaar geleden

Vingerpopje, uitdeelboekje met een doosje rozijnen of iets anders lekkers erbij ☺️

3 jaar geleden

Ik heb leuke uitdeelboekjes van woezel en pip gekocht bij de Kruidvat. Ik moet nog bedenken wat ik erbij doe. Iemand nog leuke ideeen voor de leidsters?

3 jaar geleden

Ik heb de uitdeelboekjes van bobbi met een koekje van de kleine keuken erin Voor de leidsters doe ik doosjes met mini Tony Chocolonely

3 jaar geleden

Wij hebben houten rupsjes gekocht (2,70 ps bij Lobbes) die we met een appeltje samen geven

3 jaar geleden

Reactie op HDeW

Misschien een gekke vraag, maar is het heel gebruikelijk om ook op kdv te t ...
Ik had dezelfde vraag 😅

3 jaar geleden

Reactie op Nb-

Ik had dezelfde vraag 😅
Bij ons wordt niet getrakteerd! Ze vieren de verjaardag wel met een houten taart, liedjes en feestmuts

3 jaar geleden

Onze traktatie