30 Reacties

4 jaar geleden

Een zandbakschep met een knijpfruit

4 jaar geleden

ik volg even 😊

4 jaar geleden

Ik ga van zo vierkantige ijshoorntjes halen, die dopen in melkchocolade met wat dip erop, en vullen met divers fruit. Voor de babytjes die nog te jong zijn voor dit gewoon knijpfruit met iets erbij (weet nog niet wat). Wilde ook n geheel cadeautje doen voor de juffen, weet alleen nog niet wat. T is immers ook de laatste dag voor dr zomervakantietje.

4 jaar geleden

Pinterest! Fantastisch is het

4 jaar geleden

Ik ga deze maken

4 jaar geleden

Gepersonaliseerde knijpfruit

4 jaar geleden

Reactie op prvn

Gepersonaliseerde knijpfruit
Ooh dat is ook heel leuk voor de nog wat jongere babytjes 😁

4 jaar geleden

Deze :) net gevonden!

4 jaar geleden

Reactie op Mandy Krouweel

Ik ga deze maken
Wat is het? Sorry maar kan het niet goed zien

4 jaar geleden

Reactie op iowe

Deze :) net gevonden!
Schattig! Ik zou deze wel even overleggen met de leidsters denk ik, ivm stikgevaar door de druiven en de tomaatjes. Ik moet Pinterest er nog eens op naslaan 🙈 Ik nijg naar gewoon zakjes knijpfruit met een gepersonaliseerde sticker erop..

4 jaar geleden

Reactie op Jzz

Wat is het? Sorry maar kan het niet goed zien
Visjes van mandarijnen

4 jaar geleden

Ik ga dit maken met een speltkoekje van de kleine keuken en een uitdeelboekje van dikkie dik erin.

4 jaar geleden

Ik heb dit gegeven toen ik weg ging van de babygroep. Maar is ook leuk als traktatie. Bijtringen van wibra, lint van action en verpakking ook van action

4 jaar geleden

Reactie op Lovemyprincess

Ik ga van zo vierkantige ijshoorntjes halen, die dopen in melkchocolade met ...
Wij geven een cadeaubon van de ijsjes zaak om de hoek aan de juffen, misschien passend bij jullie traktatie :)

4 jaar geleden

Reactie op hestermusje

Wij geven een cadeaubon van de ijsjes zaak om de hoek aan de juffen, missch ...
Ooh wat n leuk idee ! Maar de kinderopvang hier ligt gewoon echt pal aan t centrum, daar is nieteens n ijsjes zaak. De dichtsbijzijndste is al gauw 10-15min rijden. Dr liggen wel frituurs die ijs verkopen, maarja dat is niet echt iets speciaals, alleen softijs. Misschien eens de ijscoman vragen die door de straat rijd of die toevallig er langs wilt gaan ergens de middag. Zou wel vet zijn😁

3 jaar geleden

Misschien niet populair maar niets. Niemand op de opvang heeft door wat jarig zijn is en dat je dan trakteert.

3 jaar geleden

Ik denk ook niets. Wij hebben een 40 weken contract dus we zijn die weken toch niet op de opvang. Wordt het al snel 3 weken later en ik weet niet of ik er dan nog zij in heb. Wij kregen van een ander kindje een klein miniboekjd. Dat vond ik echt wel heel erg leuk!

3 jaar geleden

Reactie op M30

Ik heb dit gegeven toen ik weg ging van de babygroep. Maar is ook leuk als ...
Heel leuk! Gewoon vastgeknoopt?:)

3 jaar geleden

Reactie op hestermusje

Heel leuk! Gewoon vastgeknoopt?:)
Idd gewoon geknoopt. Mijn zoontje (toen 9 maanden) vond ze super interessant

3 jaar geleden

Reactie op M30

Ik heb dit gegeven toen ik weg ging van de babygroep. Maar is ook leuk als ...
Wat leuk!