11 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben vorig jaar een Trybike gegeven, omdat het zadel lager kon dan bij de Veloretti. Verder geen idee of er kwaliteitsverschil is. We zijn iig erg tevreden over de Trybike. We hebben 鈥榤 destijds gekocht met een kortingsactie bij BabyPark (10% korting op alles).

2 jaar geleden

Kwaliteit is van beide prima. Onze dochter heeft m al een tijdje dus wij hebben ook voor de trybike gekozen omdat die lager is. Maar als jullie dochter 2 wordt, kan het waarschijnlijk beide. Zou gewoon naar een winkel gaan en voor de zekerheid even kijken of ze al op de veloretti past. Zo ja, kies vooral de leukste/gunstigste prijs.

2 jaar geleden

Thanks voor jullie reacties! We gaan binnenkort eens in de winkel kijken met haar ja!馃槃kunnen we gelijk oefenen of 3 of 2 wielen lukt en dan de aanbiedingen checken馃構

2 jaar geleden

Wij hebben de veloretti! Krijgt ze op dr verjaardag, toevallig in het geel ook 馃槂

2 jaar geleden

Reactie op PDG

Wij hebben de veloretti! Krijgt ze op dr verjaardag, toevallig in het geel ...
Leuk! Die kleur vinden wij zo leuk馃グ ook de zalm kleur trouwens

2 jaar geleden

Mijn dochter wordt volgende maand 2 en is helemaal weg van haar veloretti loopfiets met 2 wielen. Ze is er heel handig mee en kan goed bij de grond! Ik vind hem ook lekker stevig.

2 jaar geleden

Bij de velo kunnen geen wieltjes van voor sommige driewielers kunnen dit wel, en kan je dus ook langer gebruiken onze dochter heeft ook een velo en gaat er al veel op heen en weer ons neefje heeft een kaya trybike met trappers en die interesse is er ook ontzettend voor 馃槀

2 jaar geleden

Wij hebben deze Veloretti voor Kerst gegeven. Toen kon ze er nog niet bij. Nu bijna twee en ze gaat er heel hard op. Wij zijn tevreden maar vergelijkingsmateriaal heb ik niet. 馃槃

2 jaar geleden

Reactie op Mama1512

Wij hebben deze Veloretti voor Kerst gegeven. Toen kon ze er nog niet bij. ...
*niet bij de grond

2 jaar geleden

Wij hebben de trybike heel tevreden over

2 jaar geleden

Toch wel de meeste veloretti zie ik馃挆馃槉